lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Har dere babycallen oppi vogna? Har flyttet in i nytt hus,og her er det ikke like avskjermet som i blokka med egen "umulig for noen å komme til"-balkong. Hvor mye skal egentlig de babycallene reagere på?Har den nye til Avent.
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. mai 2008 Dytter litt jeg =) Hva med slikt kattenett forresten,bruker dere det? Eller slik kattealarm som skal skremme vekk katter eller dyr generelt?
silje-Thea 010108;) Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 bruker ikke babycall..hører henne som regel... bruker bare myggnetting vi...
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 He,he ;-) Har kanskje blitt noe overhysterisk etter å ha bodd i sentrum i 3 år..?!
mamman til to gutter Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg bruker babycall hvis han ikke står rett utenfor åpen verandadør og jeg sittere i stua. Babycallen slår selvfølgelig inn på endel andre ting også, men stort sett ikke mer enn at det fungerer å bruke den. Jeg har ikke kattenett eller insektsnett over hvis ikke et er mye insekter når jeg legger han ut. Tenker at hvis det kommer katter som legger seg over ansiktet hans, så vil babycallen slå ut og når jeg hører skrapelyder på den går jeg alltid ut (hender mini dytter borti den når han våkner fordi han strekker seg el).
xxxJulianexxx Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Jeg bruker ikke baycall ute, men han ligger jo bare på verandaen så jeg hører han uansett. Men jeg bruker insektsnett som jeg strammer veldig sånn at det ikke kan komme katter oppi. Naboen har en veldig innpåsliten katt nemlig. Og den er jeg livredd!
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2008 Ahaa..Har bodd i en liten leilighet hvor vi ikke trengte babycall,så jeg merker jeg ikke stoler helt på den. ;-) Hører Lillegutt leeenge før babycallen slår ut! Men det var litt morsomt når jeg snakket i den,Lillegutt hadde stått i senga å nistirret på babycallen ved senga ;-) Mannen min lurte inn for å se hvordan han reagerte på mammaen sin stemme.
mamman til to gutter Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Man hører aldri første lyd i babycallen fordi den slår inn når det kommer lyd (hvertfall er vår og de andre jeg har sett sånn), sånn at når naboens hund bjeffer, feks, hører jeg at hunden bjeffer ute og så slår babycallen inn og skurrer litt, så skrur den seg av igjen, så bjeffer hunden på nytt før babycallen skurrer og skrur seg av og sånn fortsetter det, for hunden bjeffer sjeldent så ofte at jeg hører bjeffene på babycallen...
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2008 Hmm..har faktisk ikke sett noen katter her enda,men så har vi bare bodd her siden fredag =) Er sååå herlig med nytt hus.Føler jeg er på ferie,bare enda gjevere =)
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2008 Ok.Er nok bare jeg som forventer litt mer av disse babycallerne =)
Kaffemocca Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Bruker bare innsektnett, men han står veldig nær verandadøra da så hører han med en gang..
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2008 Har dere babycallen oppi vogna eller ved siden av?Står at den skal stå ca 1 meter fra babyen.
snartmammatil4 Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 jeg har vognene på terrassen, og er alltid i stua med terrassedøra oppe når ungene sover. er livredd for at noen skal ta de jeg da, så slipper ikke vognene av syne:) så derfor trenger jeg ikke babycall heller, hehe, hører de med en gang:)
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2008 Jeg er veldig redd av meg jeg også..Har en balkong jeg kan bruke,hvor ingen kommer til,men da må jeg ha en vogn stående der,og det blir litt stress siden jeg bruker begge vognene veldig mye.Gidder ikke bære de opp og ned trappene hver dag nesten..
Zitro Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 Jeg legger babycallen oppi vogna, selv om vogna står på tearassen i 2 etasje, uten mulighet for katter å komme oppi. (jada, hønemor jeg veit)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå