LoveIsInTheAir<3 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 at dere hadde blitt veldig skuffa og lei dere om noen hadde videreført det dere sier her inne til felles bekjente? Alt dere skriver her inne er av fri vilje. Er dere redd for at folk skal kjenne dere igjen eller at det skal bli et bygdetema så får dere anonymisere dere i større grad. Det er ingen som tvinger dere til å skrive, legge ut bilder og det som er. Vil dere ikke at ting skal komme ut får dere bare droppe å eksponere dere på nettet.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Som jeg nevnte i den andre tråden, dette er et åpent forum. Det fremkommer ting herfra på Google, man trenger ikke nick for å lese osv. Men jeg ville nok synes vedkommende som videreformidlet var noe dust likevel, hva er vitsen liksom?!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Sier som tillab: Hva er vitsen....?
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Dustestempelet kan man ikke se bortifra. Men alle er klar over hvordan mennesker er, og det at noen blir overrasket over at en finner på å gjøre noe slikt finner jeg noe merkelig.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Tror du jeg var intresert i å krangle? Da hadde jeg gått på det andre forumet =) Jeg bare lurte ser du,hva andre mente.Men det var litt dumt ser jeg... Jaja,er ikke meg det er snakk om uansett.Jeg hadde uansett ikke slarva videre med noens betroelser om samliv og anna..
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Noen har ingen andre steder å få ut ting på enn nettet. Og det burde respekteres.... Hvis noen signerer med anonym,men du allikevel vet at det er en viss person du kjenner,syns du det er greit å legge ut om det til felles kjente da også?Da har en jo nfaktisk tatt visse forhåndsregler som alle burde respektere. Og sladrekjerringer er ikke personer som fortjener respekt..!
Scorpiogi Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 enig med resten, det syns jeg ikke man trenger.. sladder er ikke kult...
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2008 Neivel, så anonymiser deg til en viss grad da. Du trenger ikke skrive om når "sambo var utro buuuuhu* og signere med nicket "Anjapusenmin<3" og ha tusenvis av bilder av deg og ungen. Selvfølgelig kjenner folk deg igjen! Da ser jeg ikke hvorfor man skal respektere noe privatliv i det hele tatt, personen har jo selv valgt å dele livet sitt med x-antall ukjente mennesker på et nettsamfunn.
lillegutt mars o7 Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Folk er forskjellige! Noen mener at det er stygt å sladre,mens andre driter en lang marsj i andres følelser..! Hadde ikke sladret om noe jeg leste her inne uansett. Er lov å bruke litt vett og ha litt omtanke for folk istedetfor å sladre av den enkle grunn at du ikke synes de var anonyme nok..blir litt for enkelt for meg det.. Men,jeg er enig i at folk burde vite at det finnes folk her som er troendes til å sladre om det du skriver,og at hvis en absolut ikke vil ting skal komme ut,bør en være anonym. Men er ikke god nok grunn til å sladre for det om..!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Jeg synes faktisk det er forkastelig, uansett hvor "uskyldig" det er...i hvertfall hvis ikke vedkommende har gitt seg til kjenne. HVORFOR skal folk på død og liv legge ut om alt de leser og hører til andre folk? Fordi de selv har et så jævlig kjedelig liv at de ikke kan snakke som seg og sitt, ting i samfunnet, nyheter osv...?? Jeg lurer virkelig på hva som rører seg oppi skallen på enkelte "slarvkjerringer/kaller"?? Men siden du tar opp dette HI så er du kansje av den typen som GJERNE sitter å slarver over kaffekoppen??? De av oss som ikke gjør det har såpass vett i hodet at vi faktisk klarer å la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå