Gå til innhold

Sover gubben din enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ligger sambo og sover.. som vanlig..

Nå er jeg i permisjon.. så greit.. jeg kan være den som står oftest opp med ungene.. Men hver ukedag? Hver helg?

Jeg er sliten selv.. Mini spsier hver 2. time på natta (snart på tide med grøt, men også pga forkjølelse).. eksamener, et hus som aldri ryddes av noen andre..

Hadde vært godt med eeeen.. bare en "fridag" eller sen morgen.

Blir slik når perm er over også..

Så det på stua at han satt oppe og spilte på dataen i natt.. Stakars.. sliten vettu.. GRRRRRR

Neste liv skal jeg bli mann og egoist jeg også.. (men tviler på at damehjertet har samvittighet til det)

Han er snill og god men så uhorvelig LAT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.

Han var oppe med Thea kl 06, og har allerede vært på skogtur med henne i bæremeis + badet leeeenge etterpå, og nå sover hun, mens vi slapper av på sofaen.

Selv sov jeg til halv elleve =)

Skrevet

Noen ser ikke rot, og trenger en påminnelse på alt som må gjøres. Men slik er det, bare godta det, og mas i vei, de er slik(noen i hvert fall)

Skrevet

helgene er hver sin dag og stå opp, det er jo virkelig 2 dager fri, altså 1 dag hver, det regnestykket er så lett, at selv en mann må forstå det,

Jeg sov også lenge i dag, til halv 11, men hadde vært våken og oppe et par ganger, men derfor jeg sov så lenge også.....!!

Skrevet

nope,han sto opp med M idag så jeg fikkk sove =))

Skrevet

Han sover, men var ikke ferdig på jobb før i 4 tiden i natt så ikke så rart.

Skrevet

Nei han stod opp tidlig(5.30) i dag for å dra på jobb.

Og ellers står han opp like ofte med jentene som det jeg gjør(hmm innimellom oftere:o))

Ta en snakk med mannen din du,ikke godta at det er bare er sånn.

Lykke til!

Skrevet

nope, her kom han akkurat hjem fra jobb nå. men han sto opp med mini, å vekte meg når han skulle på jobb.

herlig..!

ellers har vi ordning i helgene. jeg sover lenge hver lørdag, og han hver søndag. men når han har jobb-helger, står han opp med mini hver dag.

ellers i uka, må han jo på jobb kl 7, og jeg står opp med mini i 8-9 tida.. sover jo mye mer enn han uansett, så bruker å la han sove lenge :)

Skrevet

Du har det akkuat som jeg har det. Jeg har ikke sovet lengre en til kl halv 7 på nesten 6mnd hverdager som helg.

Selv om han har fri i ukedagene er det jeg som må få opp ungene til skolen ta lille jenta. Jeg må rydde huset ha ansvaret for at guttene kommer seg dit dei skal, ja alt i huset er mitt ansvar. Slik har det vært i snart 18år. Men jeg elsker han så utrolig høyt så jeg klarer ikke å gå.

Så jeg vet utmerket godt hvordan du har det.

Skrevet

Si fra og gjennomfør! Hjelper ingenting å skrive her at han ikke hjelper til, skjer ikke mer av det. Er lov å klage og få ut frustrasjon her, men bare hvis du prøver å gjøre noe med det;-)

Begynn med at dere skal stå opp alle sammen samtidig, så kan dere etterhvert når han blir vant til det stå opp tidlig en morgen hver i helgen. Vi pleier hvis vi er veldig trøtte når mini vil opp, å ta han med over i vår seng, da kan vi halvsove begge to, mens han kaver rundt i senga. Vi passer bare på at vi lager en "lekegrind" av veggen og oss sånn at vi våkner ordentlig hvis han prøver å klatre over oss og ut av senga.

At han satt oppe i natt og spilte på dataen er faktisk hans problem og ikke ditt, hvis han ikke klarer å legge seg i tide til å stå opp med familien dagen etter, så får han likevel stå opp og heller være supertrøtt hele dagen. Gå og jag han opp og få han til å hjelpe deg!

Skrevet

Nei, han er ute med ungene. Det var hans tur til å sove lenge i dag, men kl 10 kom han tuslende ned, som vanlig. Det er sånn vi bruker å gjøre det. Vi har hver vår morgen, men i 10-tida er det fellesfrokost, og da starter dagen på "ordentlig". Jeg baker brød og tar husvasken vi ikke har rukket før nå.

Skrevet

Ja her snorkes det... :-)

Men er like greit. for da får ostekremen til gulrot kaka stå i fred Hehehe. Han er meget svak for den kremen. Med eller uten kake. spiller ingen rolle.

Skrevet

Jeg har rpøvd å kurere ham .. men blir ikek bedre av den grunn..

innlegg på DIB fikser ikke noe.. selvsagt.. men du og du så deilig å få ut litt damp.. Nå sover minsten og vesla er ute i hagen og leker seg..

Gubben.. tja.. han skulle hatt seg en alvorsprat..

Med hans søvnbehov skulle man tro det var noe som var i veien med ham.. bare 23 år gammel ..(sovnet kl19.30 fredag.. vekte ham kl 8.30 lørdag=13 timer og fortsatt stup trøtt)

Skrevet

Ja, han sover, igjen... :)

Han stod opp med småen kl 6.... jeg sov til halv elleve, og da jeg stod opp gikk han og la seg litt. Velfortjent syns jeg :)

Skrevet

Næh, han var oppe klokka seks- som vanlig. Jeg har nettopp stått opp- som vanlig, hehe:p

Skrevet

Nei, men jeg lot han sove til 11:)

Skrevet

Jepp, sover som en stein. Var på utdrikningslaget til broren min i går/natt, så han trenger nok litt søvn;) Men han sover til han våkner hver helg, mest fordi jeg må opp med snuppa for å amme henne uansett, og i tillegg klarer jeg ikke sove lenge på morgenen, dessverre....men han er flink til å ta henne på ettermiddagen hvis jeg trenger litt søvn/fri:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ja, han tar seg en velfortjent lur, han jobber nemlig som nattvakt. Han pleier å komme hjem kl 7, lufte Raja, og noen ganger ta seg av mini (hvis han er våken) så jeg skal få sove litt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...