Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Var på do i sta og da kom det MASSE blod når jeg bæsja! Hjelp, blir litt nervøs jeg.. Hva kommer dette av da??? Var ganske mye helt rødt blod...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Det er veldig vanlig, spes om blodet er ferskt "renner" litt. Hadde det en gang, ble nærvøs og reiste pronte til lege. Men, som han sa. dette er noe de fleste opplever, noen ofte, noen aldri. Snakket om rift i endetarm, og noen ufarlige polypper som "sprekker" av og til.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Så lenge det er helt rødt, friskt blod, så er det ikke farlig:) Det kan være en rift i endetarmen eller en hemoroide som "sprakk":) Du kan jo ta en tlf til legevakta, bare for å forhøre deg, hvis du er veldig urolig:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Hei, HI her igjen.. Tror ikke at det er hemorider, har hatt det før, og tror ikke jeg har det nå. Vel, bæsja igjen nå for litt siden, og det var masse masse blod nå også :/ Skummelt synes jeg...
Laybik Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Det har ofte jeg også, spes hvis bæsjen er litt hard. Men det er helt vanlig fra tid til annen og ingenting å bekymre seg over, selv om det ser guffent ut!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Jeg opplevde nettopp det samme. Æsj. Satt meg ned på lommelegen.no og søkt her på dib om emnet. Har etterhvert prøvd å berolige meg selv. huff. ekkelt hvertfall. Men tror jo det er hemorider. får ta en tur til legen om det ikke gir seg. faktisk litt gla nå jeg leste innlegget, det er jo sikkert helt normalt. huff. men det var ekkelt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå