Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 ...går nå eldstemann på 20 mnd ute i bare strømpebuksa fordi denne elendige moren ikke har vasket tøy raskt nok. Barnevernet sa du?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Ungene mine går ofte i stømpebukse og body, å kleskapet renner over av rene klær.. Uff.. Dårlig mor?? Ja jeg er vel det da, haha
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Har dib-mafien fattet vedtak om at det skal være slutt på strømpebuksebruken for sommeren allerede? Bare så du vet det, jeg er en mye bedre mamma enn deg, for jeg har vasket 5 maskiner klær idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå