Gå til innhold

Bare så dere vet det...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...går nå eldstemann på 20 mnd ute i bare strømpebuksa fordi denne elendige moren ikke har vasket tøy raskt nok.

Barnevernet sa du? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hvor bor dere?

 

hihi

Skrevet

Ungene mine går ofte i stømpebukse og body, å kleskapet renner over av rene klær.. Uff.. Dårlig mor?? Ja jeg er vel det da, haha

Skrevet

Har dib-mafien fattet vedtak om at det skal være slutt på strømpebuksebruken for sommeren allerede? ;)

 

Bare så du vet det, jeg er en mye bedre mamma enn deg, for jeg har vasket 5 maskiner klær idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...