Gå til innhold

Er det sunt eller usunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ta en slik rensekur for kroppen av og til? Får man kjøpt det på apoteket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får kjøpt det på helsekost i allefall. Skulle jo tro det er sunt, mye som hoper seg opp i kroppen. Det anbefales ikke mens man er gravid/ammer siden det frigjør mye som går til barnet.

Skrevet

Har et en type å anbefale eller? Sikkert dumt spørsmål, men dette får man diare av? Er det vondt?

Skrevet

hehe...du må oftere tisse og en vanlig bivirkning er lett hodepine, litt kviser/uren hud og litt kraftigere svettelukt de første dagene. Det er all skiten som blir skilt ut...Det oppfordres samtidig at du må drikke så og så mye mer vann enn vanlig og bruke anledningen til å tenke fornuftig med kostholdet. Får ikke diare, i allefall ikke de jeg har prøvd.

Bio Drain skal være bra. Jeg brukte en sort som man blaner ut på en drikkeflaske. Husker ikke hva den heter.

Skrevet

Det holder leeenge med vann. Drikk mye vann en dag så får du ut masse baselusker ut av kroppen.

Skrevet

Jeg er faktisk på dag nr.6 nå:) Bruker den som heter Detox. Tidligere het den tonidren. Man blander ut en kork med konsentrerte urter og litt forkjellige ting som er i og fyller opp med vann. Skal drikke 1,5 liter hver dag. Det skyller ut slaggstoffer som hoper seg opp i kroppen og kan føre til bla. trøtthet, uopplagthet, celulitter, uren hud og overvekt. Man går mye på do og man kan visst lukte litt svette tror jeg noen dager, men det renser deg jo innvendig, så jeg synes det er verdt det. Og det er så sbsolutt sunt :) Veldig bra for mage og tarmer også. Jeg anbefaler det:) Kjøpte den på helsekost fr 229 kr tror jeg. Vanligvis er det rundt 250 kr den koster. Flasken følger med

Skrevet

Glemte å si at den finnes i fersken, sviske og eplesmak. Jeg har sviskesmak. Den er helt grei den, smaker lite egentlig. Tror man blir fort lei de andre:)

Skrevet

Får man celulitter, uren hud og det andre du nevte av kuren? Trodde man gikk ned når man tok sånn kurer jeg.

Skrevet

Hehehe neinei, det er stoffene du skyller ut som kan føre til det.Det er derfor man vil ha det bort;) Men i prossessen kan man vel få et par ekstra kviser. Jeg har ikke fått det. man kan gå ned litt for man får jo ut væske som er til overs og kan gjøre en oppblåst.

Skrevet

Hehe... Ok, da er jeg med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...