Gå til innhold

TUUUUUUURBOOOOOOOOO!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det gått med dobbelt-ruger'n??? Har vært på ferie, så jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd. Trenger oppdatering fra deg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk som det gikk det... Rett i dass. Begynte å få litt brunlig utflod torsdag kveld, litt mer på fredag med klumper. Siste rest kom ut på selveste 17.mai. Men hcg på blodprøven tatt mandag hadde steget litt, så må ta ny kontroll nå på mandag. Men det er bare en bekreftelse på at hcg har sunket. Så da blir det vel nytt forsøk etter sommeren. I mellomtiden skal jeg til Frankrike og drikke vin :) haha

Og ferien din? Hatt det bra? Blitt smelt på tjukka i syden eller?!? :)

Skrevet

Uff da:( Hvorfor går det sånn? Koster det noe det du driver med forresten?

Du får slappe av i ferien da. Og tenke at du ikke får gjort noe fra eller til nå. Det som skjer får eventuelt skje. :) Er kanskje mindre stressende det enn å tenke på de 2 ukene etter EL (insaminering?).

Vive'la France :)

Har ikke blitt smelt på tjukka i ferien. Starta liksågreit med TR! For å si det sånn :s Så, det er vel EL en gang i neste uke omtent.

Skrevet

Om det koster ja!!! Har vel brukt i underkant av 20 000 tilsammen med medisiner og egenandeler fra vi begynte på Riksen... Og mer skal det bli, så her er det bare å begynne å tippe Lotto, Extra, Keno og Tipping. Noe mer man kan tjene raske penger på? En smuglertur til Bolivia kanskje?? Haha :)

Skrevet

Haha. Bolivia ja.. Småfrekk historie;) *duster*

20.000 kr var mye penger! Får du refundert noe? Og hvor mange ganger til skal du prøve? Hva sier legene for noe?

Og en annen ting av rein nysgjerrighet: Har dere fortalt dette til noen? Foreldre/venner?

Skrevet

Alt i medisiner som kommer over 15000 får man jo refundert, men alle egenandeler må man jo betale selv.

Har fortalt det til den nærmeste familien og et par andre (tidligere kollega og en kollega) men ikke til noen av vennene mine. Føler ikke at jeg kan prate med dem om dette for ingen av dem har vært i vår situasjon (altså ufrivillig/uforklarlig barnløse) og derfor er det vel uansett litt vanskelig for dem å faktisk sette seg inn i vår situasjon. Derfor er det bedre å "snakke" med de andre jentene inne på ass.efruktning og heller utveksle erfaringer med dem til tross for at de er vilt fremmede :)

Skrevet

Ok..... Skjønner.

Men jeg har merkelig nok en teori om at jeg tror faktisk alle kan bli gravide da! :) (Ikke det at det er noe trøst sikkert men..) Det er bare den der timingen da... Som er så hersens uberegnelig. Man hører jo ALLTID om de som skal til å adoptere (uten sammenlikning forøvrig), og GJETT hvem som blir gravide rett etterpå.....

Så... Hold hodet hevet! Og nyt vinen i France i sommer c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...