Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnevakt en kv? Jeg har en sønn på 3 år. Bruker ei jente på 13 (ho beli det foe en mnd sia) I går kom ho til meg kl 18. La gutten min kl 19. sov her og sto opp m han. Kl 8. Jeg kom kl 10.Jeg batlalte 250 kr. Må til føye at jeg kjøpt inn snop (smågodt for 60 kr) Pizza,chips.+ en dvd. Ho får og lov å låne pv + hadde med seg en vennine .For mye eller for lite??

Blir UTROLIG GLAD for svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syntes hun jenta om den betalingen da? Er hun fornøyd, så er vel det som er det viktigste:) Hvis en skal betale dyre dommer, så kan en faktisk ikke ta seg råd til det tenker jeg.

Jeg har ikke barnevakt en kveld. Mina er hos bf annenhver uke.

Skrevet

Jeg syns det hørtes mye ut, med tanke på at det er en 13-åring. Men det er kanskje ikke det

Skrevet

Jeg syns 150 kr er for lite. Hun er bare 13 år. Hun har tross alt tatt kveldstell, lagt han, våknet med han, morgenstell og frokos. Det er krevende å ha en 3-åring, og jenta fikk for lite betalt (selv om du har gjort mye med mat og film).

Du kunne ha strekket deg til over 200 hvertfall.

Skrevet

Hun betalte jo 250 kr.

Jeg syns det hørtes ut som en okey sum. Er som hun ene over sier at skal man betale for mye så kan man jo ikke. Å etter alt du la til ved siden av så var du sikkert oppi 500 kr. for hele kvelden.

Hva syns hun opp det hun fikk?

Evt. neste gang så kan hun jo kanskje velge? At du kjøper inne div. å hun får mindre betalt, eller at du ikke kjøper inn noe særlig, å hun får mer betalt..

Skrevet

Beklager....jeg så feil på beløpet. Trodde det var 150 hun betalte.

Skrevet

det med at du kjøpte mat, snopp og divese skal være en selfølge.. skal barnevakten passe ungen din hjemme hos deg og ta med seg sin egen matiste eller ??

syns 250 var alt for litte... hadde det bare vært for kvelden så hadde det vært Ok, men hele kvelden,natta+morningen... da burde hu fått mins 500kr ihverfall...

må jo ikke utnytte henne bare fordi hun er 13 år :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar:)) Jeg kan høre med ho hva ho synest. Jeg vet ei aen på 15-16år som får 300. For å passe 3 barn. Der ho legger di å står opp m di å har alle 3 til 12 på dagen... Så jeg mener sjøl det er en rimelig ok betaling. Å ja skal jeg betale mere må jeg bare slutte å gå ut..:/ Nok en gang flott med gode svar:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...