Gå til innhold

Snuser innom her jeg...


connie79 er 2barnsmor:)

Anbefalte innlegg

Hei hei. Hører i grunn til i Mai klubben, med termin 29 mai. Men med 4 dager igjen å null tegn på fødsel trur jeg at det er på tide å snuse litt her inne. Begynner å bli stille i mai klubben. Og veldig mange har født.

 

Venter på en liten (eller stor, i følge JM) gutt. Har en jente på 7 år fra før, og hun venter veldig på lillebror. Gikk 9 dager over sist, så jeg antar at jeg kommer til å gå litt over nå også. Men jeg er lei. Har tatt modningakkupunktur, uten noe stor effekt. Og kjenner kun små murringer i ryggen. Må vel snart være ferdig.

 

Håper dere andre i Juni klubben er i form. Har selv fødselsdag 21 Juni, så noen her får jo barn på min dag også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen inn til oss

håper du føler deg velkommen

men samtidig så håper jeg at du ikke blir å gå over termin da for det kan jo ikke være noe særlig

men men

ut kommer den lille uansett men for deg kanskje jo før jo bedre nå:-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:)

Hadde vært veldig okei om han hadde giddet å tatt turen ut ja. Det er helt sikkert! Men om ikke han har planer om det så får jeg prate litt med dere felles ventende i mellomtiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :D

 

Ble nesten litt skremt jeg da du kom fra mai klubben og hit.

Min fødsel ble pluttselig enda nærmere nå som du nevnte at det var blitt så stille i mai klubben og at juni snart var her....

 

Enda jeg teller dager selv...18 igjen nå hihi

Men det er noen ganger huet ikke klarer å forstå før man får det servert på en annen måte...

 

Ønsker deg masse lykke til.

Og håper du ikke blir å gå for langt over tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med flere, selv om du kanskje selv skulle ønske du kunne være på mai! Skjønner deg godt jeg, og jeg har 26 dager igjen til termin!! Du får kose deg den siste tiden selv om du er lei, og håper du slipper å gå mye over termin! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:-)

Jeg var også først inne på mai-klubben, med mens-termin i dag (...!?), etter ultralyd ble terminen flyttet til 2.juni (1 uke til).. Både mamma og søster gikk nesten at par uker over termin, så jeg må nok belage meg på å vente enda litt til..

Spennende tid fremover, masse lykke til til dere alle juni-mødre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...