Fiona- Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Har tidligere sett at det har vært skrevet om babyer med grå/hvit avføring... Men kan ikke huske hva det kom av? Er det noen som vet?
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Det finnes flere årsaker til at barn kan få grå-hvit avføring. *Cøliaki *Galleproblem *Cystisk fibrose o....g sikkert en del mer ufarlige grunner også, men pga at det KAN være et symptom på alvorlig sykdom så bør barn med grå/hvit avføring undersøkes nøye.
LoveInMyTummy Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 jeg tenker at det må være fordi barnet mitt har spist mye mat med lysfarge, f.eks banan...
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Det er mulig. Når de er så små så kan avføringen være både gul og grønn og diverse andre nyanser uten at det er farlig. De sykdommene jeg nevnte over her følges som regel av en del andre symptomer også, som vekttap, diarè, oppblåst mage og dårlig trivsel. Man vil nok ganske sikkert merke at barnet ikke er friskt hvis det har en av disse sykdommene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå