Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det egentlig vanlig å kjenne spark? Altså innvendig.. Er bare 13 uker på vei så forventer absolutt ikke å kjenne noe så tidlig. Er førstegangs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det er vanlig før i uke 18-21 om du er 1. gangs. Jeg er 16+4 i dag og har enda ikke kjent noe - tror jeg ...

Skrevet

Da er det veldig tidlig å kjenne etter spark selv om man bli så utålmodig, kjenner med igjen;) Babyen er ikke noe særlig stor enda. Jeg kjente det da jeg gikk inn i min 20. uke og jeg er førstegangs;) Det er vel vanlig å kjenne noe mellom uke 18-22 når man er førstegangs.. Kommer litt ann på morkake-plassering;)

Skrevet

vanligst mellom 18 og 22, men normalt både tidligere og senere. med første kjente jeg liv, men ikke ordentlige spark fra uke 16. denne gang fra uke 14. trodde det var tidligere, men har kommet til at det nok var svake kynnere jeg kjente....

Skrevet

Jeg kjente spark når jeg var 18+4 første gang.. er nå 24+1 og kjenner nå spark hver dag stort sett :-)

Skrevet

Det er ganske individuellt når man kjenner bevegelse første gang.. Jeg kjente først i uke 15, var ikke sikker da, men så kjente jeg akkurat det samme flere ganger i uke 17 og igjen nesten hver dag denne uka, 18 fulgåtte idag :) Så man må vel bare smøre seg med tålmodighet :)

Skrevet

jeg har ikke kjent noe ennå. jeg er 20+2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...