Gå til innhold

Kan dere si til meg at alt helt sikkert er helt fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er på guttetur, drikking, drikking og atter drikking. Han har fått beskjed om å skrive sms hver morgen, noen han og har gjort... Men ikke i dag. Har nå vært i konstant alkoholrus siden torsdag... Snakket med han i går ettermiddag, hørtes passe sliten ut... Tror de skulle på brunsj kl 11, men ennå ikke fått sms av han i dag...

JA, jeg er hønemor, men liker bare å vite at han er (missforstå meg rett) i livet... Jeg sendte han en sms for 40 min siden, men ennå ikke fått noe svar. Kunne sikkert tatt en telefon til han, men teit det og...

Tror dere at jeg trenger bekymre meg?

Teit innlegg, men liker ikke uroe meg for han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han sover, nok.

men ring du. om du tror det hjelper deg selv. voksne menn klarer som oftest å ta vare på seg selv, men de er glad for litt omtanke når de er syke og svake,o)

Skrevet

for det første syns jeg du er innmari grei som orker at han er på fylla så lenge!

alt er helt sikkert fint, men det er slett ikke teit å ringe!!!! det syns ikke jeg i alle fall!

Skrevet

Voksne menn klarer seg somregel veldig bra ja, men alltid litt ekstra med mye alkohol innabords..

Er man på guttetur så er man på guttetur.. Hjelper vel ikke om jeg prøver å si at han ikke skal drikke C",) Plager meg ikke så lenge jeg får et livstegn fra han om morgenen...

Får vente til kl 12 før jeg ringer han, sitter vel kanskje midt i brunsjen da men... Blir ennå mer bekymret om han ikke tar mob eller den er av... dilemma det og... C",)

Skrevet

har du ringt? fikk du tak i han? håper alt er bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...