Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått ET HELT ÅR siden jeg lå på sofan med sterke "kynnere" og lurte på om det ikke skulle gi seg snart :D

 

HURRA! Jeg er så stolt og glaaad! Verdens deiligste ettåring er min! :)

 

Newton & Prinsessen på erten: Gratulerer med dagen til dere! Håper dere får en nydelig dag sammen med deres verdens deiligste ettåring! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Gratulerer! Jeg hadde 1åring i går :-) Det er så stas!!

Skrevet

GRATULERER!!

Skrevet

Tusen takk og takk i like måte :-D

 

Håper dere har hatt en super dag, det har vi :-)

Skrevet

Gratulerer og velkommen til en utrolig morsom alder ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...