ifie Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Det har gått ET HELT ÅR siden jeg lå på sofan med sterke "kynnere" og lurte på om det ikke skulle gi seg snart HURRA! Jeg er så stolt og glaaad! Verdens deiligste ettåring er min! Newton & Prinsessen på erten: Gratulerer med dagen til dere! Håper dere får en nydelig dag sammen med deres verdens deiligste ettåring!
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer! Jeg hadde 1åring i går :-) Det er så stas!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk og takk i like måte :-D Håper dere har hatt en super dag, det har vi :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer og velkommen til en utrolig morsom alder ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå