Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er ikke så mini lenger...må ta ut bagen snart..Syns jeg husker at når de i butikken demonstrerte vogna for oss, så viste de at det går an å ta av "hetta" som er festet til bagen,og feste den på enden av selve vogna? jeg er bare helt grønn og skjønner ikke hvordan den skal festes...noen som kan forklare hvordan jeg gjør det? begynner å lure på om jeg har drømt....for jeg finner bare ikke ut av de...hihi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hette? har brio kombi med den der skjønte jeg ikke....

Skrevet

:)

nei...ikke så greit:)

Til bagen følger det med en slags "hette" som man fester til selve bagen over der du har hodet til babyen..med to knapper og borrelås...det er det ihvertfall på min kombi..hihi...

Skrevet

skyggen på bagen du mener , har ikke hørt om dette så jeg aner ikke, skulle det gå ann å feste den i enden av vogna når baggen var tatt ut ?

Skrevet

skal foressten prøve dette selv,gir deg oppdatering hvis jeg får det til :)

Skrevet

hm...ja mulig det kalles skygge:)

Bare så det er sagt;mulig jeg har drømt altså.....så du ikke blir gal av å prøve å finne ut av det du også..hihi.....

syns liksom mini ligger litt lunere hvis det hadde funket slik....

Skrevet

hehe ja mulig det :) men det så liksom ut som den passet bra på der da,det bare er jo ikke noe å feste i :\ skal se nermere etterpå for mini sover i vogna nå..men det hadde absolutt ikke våre dumt det nei :)

Skrevet

:)

Hold meg oppdatert! Jeg måtte ta en pause fra det hele....

Skrevet

haha ja skal ut på tur nå så skal jeg hjem å prøve :) skal finne igjen innlegget å gi deg oppdatering

Skrevet

Er mulig på Simo kombi i hvertfall.. (2001 mod)

Regner med det er samme løsning på brio sin

Skyggen kan festes med de 2 knappene til sportsdelen slik at man nesten har en stor bag .. Men denne er ikke like sikker som bag.. så lurt å bruke seler på baby slik at den ikke skilr ut av vogna..

Skrevet

husker at jeg slet med det selv.. de sa oxo i butikken at den skyggen kunne brukes nederst i vogna, men jeg fant aldri ut hvordan jg skulle feste den. skal ikke være enkelt.. hehe

Skrevet

jeg FIKK DET TIL =) vet ikke om den skal festes akk sånn,men det er eneste måten og det så riktig ut,,så var det å forklare dette da hmm : når baggen er utav vogna ser dere noen knapper ytterst på sidene(helt i enden på "veggene") jeg knapet opp den inderste knappen å knappet så på skyggen der..vanskelig å forklare,forstod dere ?

Skrevet

det er i allefall slik det gjøres på Simo kombi :)

Skrevet

ok,men da er det nok rett :) *litt stolt* :)

Skrevet

hmm...ja...har prøvd på den måten...men da blir jo det som vanligvis er festet til disse knappene hengende løst...?eller er det jeg som ikke finner de rette knappene...er vogna mi skrudd sammen feil?....sikkert jeg som er feil skrudd sammen.....tjihii....

Det ser litt rart ut også.....hmpf.........vil ha ny vogn!

Men tusen tusen takk for at dere hjalp meg!!!uansett må mini få mer plass..

Skrevet

hmm det ble ikke hengende her,for det er jo mangen knapper der uansett,det viste faktisk ikke..er jo kjempegod plass oppi der da :) å jeg har stor gutt. takk til deg og :) har plaget meg litt at den var helt åpen bak,nå er det jo som en stoor bag :)(jeg og vil ha ny vogn)vogndilla her jah,men ingen vits med ny nå,,prøve finne en bra sportsvogn

Skrevet

Så flott at du fikk nytte av tråden min:)

Jeg får gå på knappejakt etterpå jeg da...:)

Takk takk og ha en finfin dag!

Skrevet

ja den kom godt med den :) thanks du og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...