Gå til innhold

hahaha...hørte om ei som kalte dattera si LENE!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud!!! kan man få kalle barna hva man vil uten at andre skal slenge dritt om det etterpå!! En ting når barnet ik har fått navn enda, da kan man for all del si til velkommende meninger o.l....men etter valget er tatt synes jeg det er ONDT å snakke dritt....hadde blitt kjempe lei meg om jeg så et innlegg her der noen sa at mine navnevalg var skikkelig dårlige.....!

Skjerp dere! La folk kalle barna det dem vil, de ønsket sikkert et spesielt navn til sin spesielle baby:)

Ik vær så forbanna barnslige!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.... jeg brukte opptil sekunder på å ta ironien i overskriften.... hva er galt med lene liksom....

helt enig i grunn....

Skrevet

Helt enig!! Så Lene??!!Hva er så spesielt stygt med det tro?Syns det er greit nok men ja ....folk kan få kalle barnet sitt halvgrim om dem vil for meg..Driter vel jeg i hehe...:=)

Skrevet

Kjente jeg med en gang ble litt smått fornærma siden jeg heter Lene... Hehehe! Men enig,folk må jo få gjøre som de vil!! Hadde vi møtt disse barna med spesielle navn,hadde sikkert vi også sett at barnet ikke kunne het noe annet! :)

Gjest marie-s
Skrevet

Er fullstendig enig! En ting jeg ikke forstår helt av de som legger ut slike innlegg er hvordan de kan være sikket til å oppdra et barn, hvordan skal de f.eks. klare å lære sitt barn at mobbing ikke er greit? Eller mener de at mobbing er greit så lenge det ikke skjer med de og deres barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...