Mayken Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Heisann snuppa. Hvordan går det med deg i dag? Fått sortert tankene og roet ned hormonene litt? Jeg er trøtt som ei strømpe og sint som en furie på sambo. Han ligger og purker og sover hver jævla helg, ikke en eneste gang tilbyr han seg å stå opp med snuppa, så det ender med at jeg må opp i 6-7 tiden hver helg. Begynner å revurdere planen om en til, hvis ikke han skjerper seg snart. Han er veldig sliten for tiden, men det er jaggu jeg også. og med de hormonene som raser i kroppen for tiden blir alt værre også. Er så sliten at jeg går med gråten konstant i halsen, har mest lyst å sette meg ned å gråte. Går på pur viljekraft for tiden. Sånn...det var min utblåsning for dagen. Har IKM i dag tror jeg, hvis jeg har en syklus på 28 dager, men det vet jeg jo ikke da. Har ikke du også IKM i dag da? Kjenner du noe? Jeg har de samme murringene som jeg har hatt de siste dagene, og de samme hormonene:(
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 hei vennen jeg har det vel egentlig på samme måte som igår.. er ikke noe mer sikker på hva som er rett eller galt..men har heller ikke tatt det opp med sambo, vil vente til jeg evt får mense. vil ikke at han skal bli bekymret og tro at jeg ikke ønsker meg noen baby, for det gjør jeg jo virkelig!! det er bare timingen som kanskje ikke er helt bra.. men, men! ingen tårer så langt idag ivertfall! det har vært en veldig travel helg her også, og jeg gleder emg litt til å få trollungen min hjem og bare kose meg med henne ikveld. sambo skal på jobb nå barna hans har dratt så da får jeg litt alene tid.. deilig fortsatt ingen mens her og samme murringer, sambo har blitt enig med seg selv og vist nok meg hehe at vi ikek skal ta noen test før om en uke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så her må jeg vist være tålmodig hehe.. men om ingen mensen kommer så er det nok rimlig sikkert at jeg er gravid.. men blir KJEMPE vanskelig å vente hihi.. skulle forresten hatt mensen igår jeg da.. stor varm klem til deg )
Mayken Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Så deilig å få litt alenetid da:) Kan ikke huske sist jeg hadde det. Hadde egentlig tenkt å teste i morgen jeg, men så fant jeg ut at jeg ikke har noen flere tester liggende, så jeg lurer på om jeg rett og slett bare skal se det an. Hvis TR ikke har kommet innen torsdag, kan jeg jo vurdere å ta en test igjen, men har tro på at hun kommer innen tirsdag. Nå skal vi avgårde i barnebursdag, frister ikke så mye, skikkelig hodepine, svetten renner av meg i dag bare jeg beveger på meg og så megatrøtt. Jaja, skal vel klare å overleve dagen. Sambo skal på kamp i kveld og jeg får kanskje besøk av ei venninne på kvelden (har kjent hverandre i maaaange år, og hun er fadder på Ina, kommer fra samme plass, men har begge flyttet ned til Østlandet...ser hverandre desverre altfor sjeldent. jeg bor i Drammen og hun i Fredrikstad) blir kos om hun får sjangs til å komme da. Skal planlegge utdrikkninglag til ei annen venninne av oss. Hvis hun ikke kommer, får jeg i hvertfall noen timer for meg selv sammen med strikketøyet mitt, hvis Ina er snill og vil legge seg...hehehe
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 jeg hadde ikke overlevd uten litt alene tid, må ha noen timer hver uke ellers blir jeg helt umulig å leve med, men det vet sambo og er heldigvis på samme måte selv jeg har to tester liggende, så det er super vanskelig å la være.. men får respektere sambo og vente til neste helg om ikke tr kommer.. men det blir rart å kjenne på det hele uken om tr uteblir.. har egentlig ingen magefølelse den ene eller den andre veien.. så for meg så kan hva som helst skje høres hyggelig ut med vennine på besøk, jeg savner faktisk å ha mer venniner på besøk, men dagene går så fryktelig fort at jeg føler jeg må bruke den lille tiden jeg har på familien.. men det går seg nok til med tid og stunder ) kos deg masse med strikketøyet ditt og i bursdag ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå