mamica Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Er i uke 35. nå og har egentlig ikke kjent så mye liv ellers i svangerskapet, bare litt hver dag. Jeg var hos jordmor på onsdag og hun sendte meg til UIlevål for ctg og UL. ALt var i orden, men jeg klarer ikke å la være å tenke på dette....Er det flere som kjenner lite liv...?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 jeg har det også sånn..og derfor vært til diverse ul'er. Har sett bra ut hittil, noen babyer er nok bare litt mer av den bedagelige sorten:) Blir godt å få henne ut tilslutt og slippe denne engstelsen.... Lykke til videre!
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Hei:) Jeg er bare innom barn imagen, holder egentlig til på dinbaby. Jeg kjente heller ikke så mye liv i svangerskapet, morkaken lå foran, men allikevell trodde jeg at jeg skulle kjenne mer. Jeg kjente heller aldri noen harde vonde spark. Følte alle andre hadde turboer i magen, det gjorde meg enda mer bekymret. Jeg var på 3-4ul, alle gangene var alt fint. Det kom ut en frisk og velskapt jente, som det er mye fart i nå! Så jeg tror nok du skal ta det med ro, så lenge du kjenner liv hver dag og bevegelsesmønsteret ikke endrer seg helt er nok alt bra. Noen babyer er roligere enn andre. Men hvis du er bekymret så ta kontakt med føden, de er der for deg! Lykke til videre i svangerskapet:)
daniel i magen Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 jeg er i uke 35+5 og føler nå at det minker på bevegelsene i magen.jeg har trodd at det er fordi at jeg går med konstante kynnere.men,tror egentlig det er normalt på denne tiden.det begynner vel og bli liten plass i magen
Malin&TE Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Bekymrer meg selv for dette, så det er veldig godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det sånn.. Er trossalt "bare" i uke 29, men trodde man skulle kjenne mer enn det jeg gjør. Har vært flere ganger til CTG & alt er fint.. Er veldig gla idag da, for lillegutt i magen har romstrert noe voldsomt inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå