Gå til innhold

noen som er uvenner med naboen her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe problem??

Vurderer å gjøre meg uvenn med min heheh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

japp........plager meg ikke nevneverdig nei:p

Skrevet

Pubeigaren på andre sida av gata liker meg ikkje, men eg har ikkje merka noko til det. Kan egentlig hende han har tilgitt meg, for alt eg veit.

Einaste problemet eg kan tenke meg er i forhold til ting der naboer må vera enige, og det kan hende at naboen saboterer. Tilrettelegging av veg, kloakk etc.

Skrevet

ok.

for naben har noen gedigne furuer,rett ved terrasen vår.

er på hans tomt,men i følge loven alt for nærme,om vi ikke godtar dem.

for det første søpler dem rett ned på vår terrasse,de skygger for sola,og jeg er livredd de skal blåse over huset vårt.

Men ber jeg om å få de fjernet har jeg en uvenn for livet. Kunne gjøre hva vi ville med den eika som stod der,bare vi ikke rørte furuene sa han når vi flytta inn. Men ergrer meg mere og mere over dem.

Sambo tør ikke å si noe til han:( hehe

Skrevet

Eg var det(eg er aleine). Til naboen flytta;) Det gjekk greit, sidan ho ikkje var i mitt hus. Det var berre ute eg merka det, stort sett. Men var ho skikkelig "galen", så skrudde ho opp bassen og sette høgtalarane i veggen. J..... irriterande kjerring.

Grunnen til uvennskapet var at eg gjorde ting ho ikkje var enig i rundt huset her. Eg har i periodar behov for å parkere ved huset(og det er egentlig ikkje lov), og eg har legeerklæring+ godkjenning frå styret på det. Dette var ho dritforbanna på. Eg opplevde til og med det med musikken på sjølvaste julafta. Då hadde eg vore til akuttmotaket og operert(liten operasjon poliklinisk) seint kvelden før, så eg klarte ikkje sovande ungar + gangavstanden til garasjen. Så eg parkerte ved huset. Dette tålte ho ikkje, og utan at ho sjekka grunnen til kvifor bilen min stod der, så skrudde ho opp bassen til max tidleg om morgonen.

hehe.... ønskar nesten at det var eg som var grunnen til at ho flytta;) For då vant eg;)

Skrevet

Vi er ikke så gode venner med de som bor under oss. Noe stort problem er det vel ikke fordi vi bare ikke orker bry oss. Men ikke alltid like behagelig.

Skrevet

Slå inn nokre kobberstiftar i stammen;) Det skal visst drepe tre. Og samtidig "smuldrar kobberet opp, så der er ikkje "bevis";)

Hehe... nei, det er vel betre å gå den lovlege vegen:)

Skrevet

Hahaha, det der hadde garantert samboeren min og foreslått.

Skrevet

Uvenn og uvenn, vi er flinke til å LATE som vi tåler trynet på hverandre, men gjør det egentlig ikke.

Hvorfor er både en LANG historie og en merkelig en så den skal jeg spare dere for;)

Skrevet

Vet ikke om vi er uvenner, men hilser og prater ikke mere sammen med han som bor under oss.

At du har fest før du skal på byen er greit. han spiller kjempe høyt og bassen på fullt, men at du setter den på når du kommer hjem kl 03.00 og holder det gående til nærmere 6 om morgenen. Ja da er det ikke noe gøy lenger. Har snakka med han flere ganger, hengt opp lapp, tatt det opp på husmøte. men ingenting trenger inn i nøtta hans.

Så for noen helger siden så måtte vi ringe politiet, men tror dere det hjelp!!!!!!!!!!!

Neida. Dusten var på gang igjen helga etter å han. Da vekka han opp tantebarnet mitt kl 4 på morgenen.

Ble så forbanna så jeg kledde på meg og gikk ned. hammra løs på døra, men den hørte han jo ikke på bassen. så jeg kjente på døra å da åpnet den seg. Gikk ikke inn. Sto på dørstokken å skrek på han. Plutselig kom han. Å da kom det noen ikke pene ord fra min munn.

Å da sier han til meg helt rolig. RO DEG NED A

Jeg sa. Ok. må tydeligvis ringe politiet for å få nattesøvn i dette huset sa jeg og gikk. Ringte politiet. Dem kom nok en gang, men dette gangen tok de med seg ledningene til høytellerne hans. Han har fått dem tilbake, for det har jeg hørt, men ikke på natta lenger..

er greit folk fester og har det moro, men slå ned bassen litt. er den dunk dunk dunken som er irriterende. Eller sett opp nabovarsel visst man skal ha fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...