Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

navnesutten.dk

bestilt derfra,veldig fornøyd.

Skrevet

reflex butikken

Skrevet

www.rockmybaby.no

er kjempe fornøyd med disse... emilie tar bare di smokkene :o)

Skrevet

De "vanlige" man får kjøpt i butikken, da? (MAM, NAM...?) Kan man ikke bestille disse også?

Skrevet

Emil tar også bare den navnesmokken han har. litt kjedelig når vi har kjøpt andre og den er den dyreste. er nok pga passformen. noen som vet om de har samme passform på andre billigere smokker?

kakemonsteret med 2 boller:

hvorfor skal du bestille hvis de er i butikken?:)

Skrevet

syns ikje di smokkene på rockmybaby er dyre... 145 for 3 stk....

Skrevet

nei, egentlig ikke.. jeg trodde jeg hadde betalt 145 kr for en smokk på reflex, men da husker jeg feil. for tre stykker er det jo kjempebillig:)

Skrevet

ah! da skjønner jeg:) hadde jo vært artig det ja. aner ikke om det går, men er jo mulig. ellers kan du jo betille navnelapper og klistre på. det gjorde en venninne av meg.

Skrevet

navnesutten.dk, er veldig bra og veldig billig! Har kjøpt derfra mange ganger og er superfornøyd!

Skrevet

du kan få bestilt MAM smokkene med navn også, hvis babyen din ikke har for langt navn. Babyen min har et navn på 9 bokstaver og det er for langt for MAM. Er veldig fornøyd med navnesutten.dk jeg også!

Skrevet

jeg bestillte fra navnesutten.dk og betalte vel rundt 80 kr for tre smokker med navn på. bestillte de på en fredag og fikk de allerede på mandagen etter! :) kjempefornøyd jeg ihvertfall! :)

Skrevet

i charlottenberg, på baby butikken på senteret

Skrevet

MAM smokker med navn på finner du på http://mambaby.com

(på linken ENGLISH, så på linken SHOP) ;)

Får også smokkeholder med navn på ;) KJEMPEFINE!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...