TeBax Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 det gjør min datter. hun er snart 14 mnd. syns det er litt irriterenes når vi er ute å går, stopper hun for å ta en å flere stener i munnen, og alt annet hun finner på bakken. hvordan kan jeg få en stopper for det? og hva gjør dere med det?
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hehe, jepp, det gjlør hun.. Ble 1 igår ;-) Har lest at det er vanlig til de er to..
LINDA*** Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Nei... Var på stranda her om dagen, og der er det bitttttesmå skjell. De bare titta han på. Sanda gikk heller ikke inn i munn. Gresset i hagen river han opp, men kaster bare rundt seg:) Har aldri sett han har putta noe han ikke burde i munnen. *thank god* Det han PUTTER i munnen, det er smokken. Hehe..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Min gutt på 18 mnd holder på slik enda og det er veldig frustrerende. Gleeeeder meg til det går over :=)
TeBax Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 jeg er så lei av at hun alltid gjør det =) men sånn er det visst bare
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Gjorde det tidlegare, men etter at ho vart eit år har det bedre seg.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Gutten min er 15 mnd. å putter sjeldent noe annet en smokk og mat i munnen (han har egentlig aldri puttet så mye i munnen). Hender en sjelden gang at han smaker på stein eller sand.. Men finner han en brødbit på gulvet etter frokost, så går den i munnen=P
Koala *g07* Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Det er svært sjeldent gutten min putter noe i munnen. Det er i såfall brødsmuler fra lunsjen. Det har hendt han har tatt småstein i munnen. Men har heller aldri vært den som har puttet alt i munnen, studerer tingene heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå