PAVEEL Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=533377 hva tror dere?
Galskapens overhode Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 dette var nok en spøk som gikk litt for langt..
Alba44 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Vel...ikke lett å tippe... Veldig bra det etterforskes ihvertfall!
petite fleur Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Hvis hun kødda, har hun jo ekstremt usmakelig humor. I tillegg skjønner hun jo da ikke at det får konsekvenser (selvfølgelig får noe slikt konsekvenser, oppegående mennesker fatter jo det), skjønner meget godt at de tar psykiske tester på henne i alle fall! Blir helt sjokka over folk jeg....
Mamsen86 Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg skal ærlig innrømme at når mini har sine værste vil ikke/skal ikke høre på mamma/bare skrike - perioder så har jeg sagt noe sånn som "hmms, spennende å se om det er noen som vil ha en skrikerunge på finn.no" - men aldri, aldri, aldri, aldri i verden om jeg ville gjort det! Likevel tror jeg det hun moren gjorde var en spøk. En ufattelig dårlig en! Men nå står hun jo i fare for å miste sønnen sin da.. Hun skal jo ta psykologiske tester, og man vet aldri hva som dukker opp der..
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 jeg er sikker på at dette var en spøk.... hvor hvis de driver med serriøs menneskehandel så forgår da ikke det på e-bay, og de selges vel for litt mer enn en euro....
Espoir Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Dette var selvfølgelig en (utrolig dårlig) spøk. Jeg synes det er for ille å ta fra henne babyen pga dette, selv om hun burde skjønne at sånt gjør man bare ikke.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Det må være kødd. Jeg må innrømme at jeg lo litt, men som jeg ser ovenfor her så har jeg tydeligvis en dårlig sans for humor.
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Synes egentlig ikke spøken var så ille at hun burde miste foreldreretten. Ja, det var kanskje ikke så veldig smart av henne, men det var jo bare en SPØK!
FuriLaks Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Haha! Og huff.... Jeg har også dårlig humor, for jeg lo jeg og! Har flere ganger sagt som spøk at jeg skal legge ut både mann og barn på finn.no, så jeg ser spøken. Men derfra til å faktisk gjøre det... Får håpe hun får tilbake barnet sitt.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Det var jo bra en (veldig dårlig) spøk! Skal man miste barna sine nå, om man ikke har "godkjent" humor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå