slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 noen som har baby som har hatt feber i forbinnelse med at det kommer tenner?hvor lenge varte det i tillfelle?min har feber for andre dag no,eneste jag kan tenke meg som grunn er tenner...han er ikke forkjølt,har ikke diare, vondt i ører eller hals virker det heller ikke som han har..
Ladybug~N&E Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 jeg leste i spedbarnsboka og der stod det at man ikke har feber i forbindelse med tenner. det står at sammenhengen er tilfeldig men at febersykdom kan fremskynde frembrudd av tenner. men kan jo hende det kommer ei tann alikevel selv om det ikke er grunnen til feberen;) det kan være den 4.barnesykdom også. da har barnet feber i 2-3dager etterfulgt av et rødt utslett over hele kroppen. ikke farlig og går over av seg selv uten behandling. kontakt lege dersom du ikke få senket temperaturen eller om det annet som bekymrer deg.
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 hmm...hvor gammle bruker de ca å vær når den 4.barnesykdommen kommer da?min er 9 mnd nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå