piano♫ Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg sitter og koser meg med litt dibbing mm mens godguttene mine leiker med smålegoen. Fredelig og herlig. Gubben sover enda, det er han vel unt. Etterhvert skal vi spise familiefrokost, kose oss litt ute, rydde og ordne litt, grille hos svigers, drikke kaffe hos oldeforeldrene til ungene - og så skal jeg på jobb. Har haugevis med rettebunker jeg må få effektuert unna snart. Dere da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Skal snart kjøre til mamma og pappa.. Er Kiwanis-dag på gartneriet der, så tenkte å ta en tur i brannbilen med junior =) Kose oss mens sambo er hjemme og ordner resten av plenen =)
Fire småtroll Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Her har 4H barnas dag med dyr på speiderhytta inne i skogen, så da skal vi inn der og se på kaniner, høner og geiter tenker jeg.... Deilig vær så det blir fint.
Alba44 Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Vi skal fortsette å lage barnerom :-D, og i familiebursdagsselskap etterpå.
katlinka Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Lese til eksamen, gå tur, gå på kafe.. tja ) Meget stille og rolig dag...
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har stått opp tidlig i går og i dag mot at jeg skal få litt fri på dagen i dag og gjøre egne ting. Skal gå på markedet rett nedenfor oss og ta en tur på hagesenteret og krabbe rundt i beddet (phui) uten å bli forstyrret av mann og barn. Det skal bli deilig!!! Mannen stikker på Indiana Jones med faren sin i fem tiden så da blir det mamma og frøken tid. Tenkte bl.a. vi skulle kose oss med masse frukt og bær til Drømmehagen i dag. Mmmmm...
*Urolig* Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Her er det lesing til eksamen :/ Kjedlig i dette fine været....å tanken på at jeg har 6 eksamener på under en mnd og nettopp er begynnt, gjør meg uvel. Kan ikke det regne og så kan sola komme tilbake om en mnd?
Lillesnuppis Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Skal lage den gulrot kaka jeg skulle ha laget på fredagen. Steke opp en svinefile som vi skal ha til middag da vi kommer hjem fra datteren's samboer sin bursdag. Blir det mat på bursdagen så har vi ferdig middag til i morgen :-) (vet ikke hva hun skal servere så det er greit å noe klart å bare hive i mikroen for å varme da vi kommer hjem.)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Her utnytter vi finværet og skal i frognerparken med et vennepar i dag:) Har bakt muffins som vi skal ha med så det blir koselig:)
mams-til-tre Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 I dag skal vi bare være hjemme å gjøre ingenting )) Herlig med sånne dager iblant..
LINDA*** Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Blir vel å surre rundt huset her, og å nyte solstrålene:) Kid'n er opptatt med nye leker, og så blir det vel å gå, gå, gå, gå og gå litt til med han. (at han aldri skal skjønne å stå stødig......hehe). For ikke å glemme GRIILINGS! Med naboene.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 Skal til Sognsvann. Typen måtte visst lede et lag til fotballkamp, så da slenger vi oss med! )
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 Skal på visniger visniger og mer visninger =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå