Gå til innhold

Blør frisk blod og har grums, men ingen smerter- hjelp, er redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og gråter her nå for jeg fikk masse frisk blod og litt grums på papiret...hadde litt spotting igår også. Jeg har ingen smerter foreløpig. Uke 6+4. Kan jeg gå til lege selv om jeg blør eller bør jeg vente til det har gitt seg? Har så panikk nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ringe legen selv om du blør. Så lenge du ikke har smerter er det et godt tegn.... Hadde selv MA i mars, ingen smerter, men da var det brun utflod, ikke noe friskt blod.... Jeg fikk henvisning til gyn.pol. på sykehuset og fikk innvendig UL. Den viste ingen tegn til liv.... Er nå gravid på ny, hadde litt brunlig utflod også denne gangen... fikk UL, da var det ikke noe galt med spiren.... Så det er fullt mulig med blødning uten at det er noe galt!!! Men godt å få sjekket det opp synes jeg, slik at en slipper å gå og bekymre seg og lure!! For det blir en nesten sprø av!!!

Skrevet

Du får ringe legen å høre. Er ikke noe særlig det å blø, blir ganske engstelig. da jeg mista SA begynte jeg med spotting torsdag, blø lørdagen og om kvelden lørdagen kom smertene. Alt kom ut og ul søndagen, håper du slipper å oppleve det.

Ring legen du tvi tvi for deg og spiren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...