ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Har blitt så glad i iste for tiden, jeg er jo coloman, så håper for min del at det er sunnere. Så kan jeg gå over til å drikke isted de gangene jeg bruker å drikke cola hihi... Sånn poser som man blander selv jeg tenker på. Noen som vet?
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg vet ikke. Begge er jo stappfulle av sukker. men kanksje litt mindre i iste? Sjekk de tabellene på pakkene? Cola er det koffein i, iste er det tein i. Så de er begge oppkvikkende sånn sett og vanndrivende.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Har ingen pakker her hjemme ser du Derfor jeg spurte her.. Regner med det er masse sukker i iste også ja.. Jaja..
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Iste er kanskje sunnere for tennene enn cola..... Så har du litt å gå på ihvertfall ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tror hvertfall det ikke er noe verre en cola;) Om det hjelper?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Vel, en god del av iste variantene har mer sukker enn cola i seg selv. Det er ikke en betydelig forskjell - er vel noe sånt som at cola har omlag 10 sukkerbiter, også har iste kanskje 11... (er vel noe omlag det antallet sukkerbiter i cola om jeg ikke husker feil...)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2008 Mer enn cola altså? Hørtes ikke bra ut.. Ser ei som skriver at de har kommet i light nå, blir nok det jeg må gå for da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå