Gå til innhold

Hjelp meg...!! Ang billigtester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på lørdag, men idag klarte jeg ikke holde meg lenger.. Måtte bare teste, mesrt for moroskyld egentlig, men håpet jo på et resultat.

Saken er den, etter ca 1 minutt var det en svaaak strek der, men da var tålmodigheten min slutt og jeg la meg igjen. Men, dum som jeg er måtte jeg selvfølgelig sjekke testen igjen da jeg sto opp ca 1 time senere. Og der var det to veldig tydlige streker, skyggestreken hadde blitt betydelig sterkere.

Noen som har opplevd det samme?

Må jo teste hver dag resten av uka nå for å se om det samme skjer hele tiden! Blir smågal av dette, haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! To streker er jo to streker!!

Skrevet

Hjelpes... Men tenker som så at den kan være misvisende siden det gikk så lang tid? Står jo att man skal lese av resultatet etter 5 min, men tok en forrige uke, og der kom det ingen strek i det hele tatt!

Mange følelser i sving her nå gitt!

Skrevet

Hvis den svake streken likvel kom etter 1 minutt er du gravid!!! Gratulerer!!! :o)

Skrevet

Du er nok gravid, men litt skummelt åteste så tidlig. Sjansen for en kjemisk graviditet er jo der. Du får ta en ny test om noen dager og vente til tiden har gått ut.Er det en strek der da så hipp hipp hurra.

Skrevet

Ja den gjorde det... Tok en test til, og der skjedde akkurat det samme! Wow! Er igrunn litt usikker på ikm, for syklusen min har nok ikke stabilisert seg etter p-pilleslutt.. Så kan jo være at ikm er før jeg tror og!

Skrevet

Du er nok gravid!! Graulerer!!!

Skrevet

Hm ja, begynner å tro det jeg og nå! Tok enda en test nå, og det er jo ikke med morgenurin, og den ble positiv den også gitt! Hurra! Må kjøpe cb i morgen, føler den er litt sikrere! Typisk at apoteket er stengt den ene dagen jeg så gjerne skulle vært der! Haha

Skrevet

Sikker på at ikke apoteket er oppe nå altså? Det skal være hvertfall ett apotek åpent på søndager! :)

Sjekk ut nærmeste apoteket på internett da vel!

Grattis på forskudd forresten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...