Gå til innhold

hva skal jeg gjøre med mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann jeg virkelig elsker, men til tider har jeg lyst til å kaste han ut av hus. Han er ikke så flink til å hjelpe med ungene, og heller ikke i huset. Når han har fri så sover han alltid lenge, og jeg må alltid stå opp med ungene. Gjør han noe i huset eller noe annet så kan han ikke se etter ungene, for det blir for mye, men jeg må jo gjøre det når jeg gjør noe i huset. Har sagt dette til han sååååå mange ganger, og det hjelper i en uke, så er det tilbake til det gamle igjen.

Trenger råd, for kjenner jeg er utslitt... Har tre barn, og gruer meg til jeg må begynne å jobbe igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du _må_ ingenting, men du velger å gjøre det du gjør.

Ikke spør, men si ifra at nå må han gjøre ditten og datten, stå opp om morgenen, være med unger for at du skal gjøre andre ting osv.

Kommer han med unnskyldninger så si ifra at det er hans problem. Klarer du, klarer han.

Det er ikke noe annerledes enn å kreve det samme av den man lever sammen med som man gjør av seg sjøl.

Skrevet

Alle forhold går i bølgedaler, men når det er et gjennomgangstema, som det er her, så må du bare slå hardt mot hardt!!!

Fortell ham hvor viktig dette er for deg, og at du rett og slett går fra ham hvis han ikke tar mer del hjemme...

Jeg gjorde det med min mann, som var veldig variert i innsatsen sin. Men husarbeidet, ikke barna. Der har han alltid tatt del...

Det gikk så langt at jeg følte jeg hadde hatt mindre og gjør og et bedre liv om han ikke var i livet vårt..

Nå er det noe helt annet. han tok seg virkelig i nakken"!!!

Skrevet

Mannen min er heller ikke noe særlig når det kommer til husarbeid, men han er super med barna. Vi satte oss ned og tittet på økonomien vi, hva måtte vi ofre for å ha råd til en vaskehjelp? Vi ofret med glede, for å bruke negativ energi på å krangle om husarbeid det kan forsure ethvert forhold... Nå kommer en søt dame og vakser huset mens vi er på jobb og ungene på skole og i barnehage, helt supert! Anbefales.

Skrevet

Tenkte at vi skulle skaffe oss vaskehjelp når jeg begynner å jobbe igjen, for jeg orker ikke å stå med alt alene når jeg kommer sliten hjem fra jobb...

Sånn som nå, så skulle vi ha begynt på middagen (MÅ ha hjelp av han til det i dag).. Nå sitter han å holder på en en lekebil(som er hans).. Sa at nå må vi begynne... men neida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...