mumitrolletermammantilmille Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Æsj. I natt var jeg våken og en tur ute i stua. Da oppdaget jeg en super diger edderkopp som klatret på kurven til vesla. Den var skikkelig stor. Fikk dyttet den med et blad slik at den datt i gulvet og jeg fikk kastet bladet over den. Jeg hater sånne dyr. Tenk om den skulle klatre opp i sengen min. Herregud! Da hadde jeg stryki med. Noen som har noen gode tips på hvordan jeg skal bli kvitt de?
piano♫ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 En edderkopp kan godt komme seg inn helt alene, det trenger ikke være flere.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har funnet flere her i det siste. Men den jeg fant i natt er den største. Har liksom ikke bare lange bein. Men kroppen er stooor.
mamman til to gutter Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jeg klarer ikke å drepe store edderkopper fordi jeg synes de blir så ekle når de er klemt i stykker:-( Så jeg pleier å finne et glass å sette over dem og ta et papir under glasset og slippe dem ut. Mulig de finner veien inn igjen, men da forhåpentligvis når samboeren min er hjemme, så han kan drepe dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå