Mamman til Mari Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Han ble drukket ut i går, og for første gang på de 13 åra vi har vært sammen, måtte han geleides i seng. Først spydde han på badegulvet og på doen, deretter måtte han dusjes, tørkes og følges i seng. Likevel så jeg på han i senga i stad og smilte for meg selv. Tenkte at jeg elsker den mannen overalt på jord, og er lykkelig for at det er han jeg skal gifte meg med om 6 dager :-) - men glad for at han bare skal drikkes ut denne ene gangen da :-)
Stratos med 3 barn Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Masse lykke til med bryllup! Glad det ikke var nok ett innlegg om "faens mannen"
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 hehe... du må jo bli verdens snilleste kone, for jeg er så lite glad i fulle mennesker at jeg hadde ikke klart det der jeg tror jeg.... flink og snill er du! Og kos deg på den store dagen!!!
Ulldott Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 He, he min mann (samboer...snart mann ) er i akkurat samme situasjon. Snorkingen gjaller i veggene. Så vidt jeg forsto hadde han hatt det helt topp! Vi skal gifte oss om 14 dager.
petite fleur Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Ha ha, så artig, var også sikker på at dette var et sånn: Nå gidder jeg faen ikke mer, faen ta den alkoholiserte møkkamannen - innlegg;-) Gratulerer med forestående bryllup!
piano♫ Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Jeg smiler også for meg selv nå, koselig at det ikke var et typisk søndagsinnlegg: "Han er ute hver lørdag, og jeg må alltid stå opp med ungene". Han har sikkert hatt det kjempegøy, selv om avslutninga ble litt hard. Vanligvis tenker jeg "selvgjort er velgjort" når det kommer til fyllesyke, men i dag synes jeg du skal servere kaldt vann, paracet - og liste deg rundt på strømpelesten ;-). Gratulerer med forestående bryllup!!
Musemor med tre søte små Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer med dagen som kommer..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Så søt du er!!! Og gratulerer med dagen som kommer
Mamman til Mari Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2008 Tja, hadde garantert ikke reagert slik hvis det var sånn hver helg altså :-) Men akkurat i dag gjør, det ingen verdens ting :-) Kaldt vann er servert, og egg og bacon er klart i kjøleskapet til han våkner - sikkert mange timer til enda ;-) Takk for hyggelige tilbakemeldinger, jenter :-)
mammatil2flotte Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Koselig innlegg en søndagsmorgen!! :-) Lykke til med den stor dagen!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Hehe ) Koselig innlegg! Gratulerer til deg og dere andre som skal gifte dere om kort tid! =)
Mamman til Mari Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2008 Huff, min stakkars tilkommende ligger fortsatt og spyr. Vet det er selvforskyldt, men akkurat i dag kan jeg ikke synes annet enn synd på han :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå