Gå til innhold

Gubben ligger på soverommet og stinker som et bryggeri......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ble drukket ut i går, og for første gang på de 13 åra vi har vært sammen, måtte han geleides i seng. Først spydde han på badegulvet og på doen, deretter måtte han dusjes, tørkes og følges i seng.

Likevel så jeg på han i senga i stad og smilte for meg selv. Tenkte at jeg elsker den mannen overalt på jord, og er lykkelig for at det er han jeg skal gifte meg med om 6 dager :-)

- men glad for at han bare skal drikkes ut denne ene gangen da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til med bryllup! Glad det ikke var nok ett innlegg om "faens mannen" :)

Skrevet

hehe... du må jo bli verdens snilleste kone, for jeg er så lite glad i fulle mennesker at jeg hadde ikke klart det der jeg tror jeg.... flink og snill er du! Og kos deg på den store dagen!!!

Skrevet

He, he min mann (samboer...snart mann :o) er i akkurat samme situasjon. Snorkingen gjaller i veggene. Så vidt jeg forsto hadde han hatt det helt topp!

Vi skal gifte oss om 14 dager.

Skrevet

Ha ha, så artig, var også sikker på at dette var et sånn: Nå gidder jeg faen ikke mer, faen ta den alkoholiserte møkkamannen - innlegg;-)

Gratulerer med forestående bryllup!

Skrevet

Jeg smiler også for meg selv nå, koselig at det ikke var et typisk søndagsinnlegg: "Han er ute hver lørdag, og jeg må alltid stå opp med ungene".

Han har sikkert hatt det kjempegøy, selv om avslutninga ble litt hard. Vanligvis tenker jeg "selvgjort er velgjort" når det kommer til fyllesyke, men i dag synes jeg du skal servere kaldt vann, paracet - og liste deg rundt på strømpelesten ;-).

Gratulerer med forestående bryllup!!

Skrevet

Gratulerer med dagen som kommer..

Skrevet

Så søt du er!!! Og gratulerer med dagen som kommer ;)

Skrevet

Tja, hadde garantert ikke reagert slik hvis det var sånn hver helg altså :-) Men akkurat i dag gjør, det ingen verdens ting :-)

Kaldt vann er servert, og egg og bacon er klart i kjøleskapet til han våkner - sikkert mange timer til enda ;-)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, jenter :-)

Skrevet

Koselig innlegg en søndagsmorgen!! :-)

Lykke til med den stor dagen!!

Skrevet

Hehe :o)

Koselig innlegg!

Gratulerer til deg og dere andre som skal gifte dere om kort tid! =)

Skrevet

Huff, min stakkars tilkommende ligger fortsatt og spyr. Vet det er selvforskyldt, men akkurat i dag kan jeg ikke synes annet enn synd på han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...