Gå til innhold

drømte om at jeg var gravid igjen jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

savner det. men kommer alltid til å huske fødselen. altså grue meg til neste. kommer det aldri til å bli slettet fra hukommelsen. kanskje ekstra lett å huske siden det var første og den eneste fødselen jeg har hatt. skrev så hele sykehuset hørte det, skulle man tro. auuu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :P

Gruer meg til resten av sv.skapet jeg. Den første tiden har vært problemfri (har vært kvalm, klødd i puppene og vært øm++), men denne gangen har det vært mer spennende enn irriterende. Mest fordi sist gang "var jeg ikke gravid før i uke 16".

Jeg fant det ikke ut før den tid, følte meg ikke gravid. Hadde ikke noen tegn i det hele tatt.

Nå har jeg vært med på den første tiden.

Nå er det resten av tiden som gjenstår. Begynner så smått og merke kynnere. Ikke harde eller vonde, men de er der.

Det var det jeg oppsøkte legen med D. Hadde så vonde magesmerterr som viste seg å være kynnere.

Er kun 8uker på vei, så det kan bli et langt sv.skap! ;o)

Fødselen var ille, men jeg kom meg gjennom den..

Den var liksom ikke det verste for meg..... :)

Skrevet

var jo helt fantastisk når alt var ferdig. og ungen lå på magen... blir nesten på gråten. helt utrolig bra var det. men det var så vond fødsel. mamma sier at hver fødsel ble lettere og lettere. håper håper. er ikke gravid nå da:( men går å drømmer om ihvertfall to unger til.

Skrevet

Ja, det var fantastisk når D fikk komme opp på magen min.. :)

Så liten og søt. Med de øynene.. *sukk*

:o)

Det blir nok din tur igjen engang, og som moren din sier: Det blir lettere for hver fødsel! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...