Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det egentlig..? Må jo få brukt streiken på en konstruktiv måte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joa, jeg er klar over det.

Han er klar. Han skjønner prinsippet.Har bæsjet i potten og tisset flere ganger. Han hadde en uke hos sin bestemor før 17 mai, og hadde en innføring der.

Her hjemme begynte vi på fredag.

Jeg lurte vel mest på hvor lenge man kan forvente at det tar. Har vi for mange bleier liggende liksom. Og så lurer jeg sikkert litt ekstra fordi jeg har sett på det som et gigantisk stort prosjekt med tissing og bæsjing over hele kåken i en evighet..

Skrevet

Takk for svar! :-)

Han har ikke brukt bleie hjemme på dagen siden fredag morgen, og vi har jo selvfølgelig hatt uhell, men i det store og hele så virker det å gå ganske bra. Han syns tydligvis det er stas å tisse på potten, men noen ganger er han opptatt med noe annet, og har latt det stå til der han var.

Kanskje jeg i grunnen bare er litt sjokkert over at det virker å gå så greit. Det har liksom ikke vært så veldig planlagt å slutte med bleie, så jeg hadde ikke trodd at det faktisk skulle gå så greit.

Uansett fint å høre andres erfaringer. :-)

..og selvfølgelig skulle dette innlegget vært lagt på et heeelt annet forum enn krangle, men, men..

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Oj, kjapping - så deilig om han (jeg holdt på å skrive "du") kan bli bleiefri alt nå, han er ikke så veldig gammel? Har hatt treiginger, da...

Skrevet

Min mor fortalte at hun hadde sendt oss på potte i det øyeblikket vi kunne sitte, og så startet hun pottemasing ang småen. Maset ble avverget, men hun innførte jo potte uken før 17 mai, når hun hadde ham.

At det funket har vel fått meg til å bli usikker på om vi har vært treige med å gjøre dette.. Og så er jeg sjokkskadet over at det funker, og jeg klarer ikke med min beste evne å forestille meg at han faktisk er på vei ut av bleiene.. Han ble 2 år for to mnd siden.

Jeg er bleiefri på 34 året, dersom det er sant det min mor har sagt..

Skrevet

Kjempefint om dere kan bruke sommeren på det, helt utrolig hvor mye bagasjen minsker (og ubehaget også) når bleiene er vekk.

Skrevet

Jo, jeg ser frem til det..

Hvordan står det til med deg? Landet etter eksamen? Er kåken skinnende ren nå?

Skrevet

Om ikke skinnende, så ren nok. Og ryddig - i hvert fall før jeg var på Papirgalleriet med vesla og satte i gang verksted på stuebordet, og hun tok fram alt og alle av familien Barbie. Men den er grunnryddig, om du forstår. Kjøkkenet mitt blåst og sånn.

Landet så greit at jeg antar jeg ikke var så høytflyvende ;) - og dagen etter innlevering begynte pc'n å dø med ujevne og uforutsigbare mellomrom, så jeg må ha gjort noe riktig i mitt liv.

Klar for å møtes på midten en dag nå, eller?

Skrevet

Møtes på midten, er det på Gol?

Grunnryddig høres ut som er overkommelig mål. Jeg har pløyd gjennom deler av kjøkkenet, men må nok innse at jeg faktisk er nødt til å ta et ordentlig skippertak når foten er helt fin, og streiken er over. Frem til det får jeg være fornøyd med klessortering og storvask av tekstiler. I grunnen er det altfor fint vær til å være god husmor.

Papirgalleriet? Høres gromt ut med så stort barn at man kan ha verksted.. Vi leker stort sett rolleleker (veldig mye kaffedrikking..), når vi ikke leser bøker..

Laptoppen min konket også samme dag som som siste eksamen. Den har oppført seg fint etter jeg tok ut og inn batteriet, men jeg tok det uansett som et tegn på at ny tid er kommet. Det er helt greit..

Skrevet

Jeg vet ikke hvor batteriet sitter engang, kjører på strøm, men den får hikke og henger seg opp så bare bakgrunnsbildet synes, og ingen knapper virker, ikke av/på engang, så jeg måtte plugge den ut, la den gå tom for batteri og så plugge inn igjen. Hadde det skjedd under skrivinga hadde jeg dødd.

Ja, verksted er tingen...

pm, forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...