Gå til innhold

kjøleskapet har stått oppe i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere andre som er gravide spist det som var inni? Er sikkert litt små hysterisk, jeg får skylde på graviditeten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på hvor mye døra har stått oppe og om maten har rukket å bli varm? Hadde jeg kjent på mat som var varmt/lunkent hadde nok jeg i all min hysteri styrt unna.. Hehe.. Er vel kun kjøtt/meieriprodukter jeg da tenker på;)

Skrevet

den stod bare på gløtt, men aten var ikke kald lenger, litt lunken. Jeg har en deilig rålaks som skal stekes derinne. Men det må vel gå ann???

Skrevet

hadde jeg skulle stekt den laksen hadde jeg nok spist den... og alt det andre inni kjøleskapet også... jeg er ikke så hysterisk på sånnt da... fisk og kjøtt skal jo tempereres litt før steking uansett... :)

her har vi problemer med at kjøleskapdøra går opp av seg selv innimellom... og vi spiser det som er inni likevel... vi er friske og raske alle mann inkludert babyen i magen... :)

Skrevet

Jeg ville spist og i alle fall laksen som skal stekes

så ville jeg ett ann koktskinke og ost om det så bra ut og eller spist det som er i kjøleskapet

Skrevet

hva hadde du da gjort visst strømmen skulle ha gått en hel natt? Skjer jo det at man må kutte strømmen og den blir borte i 5 timer..

Trur det går bra jeg. :)

Skrevet

Før i tiden hadde jo ikke folk kjøleskap, men de overlevde jo merkelig nok for det?? Hehe, hvis maten er dårlig, så kjenner du det på lukta!

Skrevet

Jeg hadde spist maten hvis den luktet normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...