Lillen78 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Nå har vannet gått, og vi har vært på sykehuset. Det renner nesten hele tiden! Er 2 uker til termin, men vi får visst baby innen 2 dager Så kjekt! Har ikke fått rier ennå, så ble senddt hjem igjen. Venter i spenning på når de skal starte. Akkurat nå finnes jeg ikke trøtt eller sliten. Litt fjollete og spent er vel heller det rette... Er litt uvirkelig dette her. Nå har vi ventet så lenge på den lille, og så skal den komme VELDIG snart nå
Gåsevåse Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Så spennende! For 3 år siden da jeg ventet mitt 1. barn skjedde akkurat det samme- også nøyaktig 15 dager før termin. Nå har jeg termin dagen før deg- 8. juni... Artig! Lykke til og gratulerer! (som du skjønner har jeg problemer med å sove i natt, men det er en annen historie)
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 for nøyaktig 3 år siden fikk jeg min sønn 3år i dag og da gikk vannet og vi gikk hjemme og ventet på riene... de kom av seg selv hos mag heldigvis... dette var 2uker før termin hos meg også... hadde termin 8juni lykke til!! er du hjemme enda?
1, 2, 3!!! Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Da jeg ventet gutten min for snart 7 år siden, gikk vannet først. I 21-tiden mandagskveld. Han ble født torsdagsmorgen. Skulle bli satt i gang torsdagsmorgen, men heldigvis startet ting av seg selv natt til torsdag. Har nå 5 dager til termin med nr 3, så venter i spenning på at noe skal skje. Lykke til! =)
linko Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Minner om mine fødsler også, det var utrolig mye vann som kom. Jeg fikk ambulanse til sykehuset begge ganger og vannet rant konstant hele tiden selv om det hadde flommet ut hjemme først. Min 2. fødsel startet med at vannet gikk, men ingen rier. Jeg var imidlertid på føden hele tiden (fra fredag til mandag), og synes det er rart at du er sendt heim. babyen ble overvåket svært mye av tiden (belte på magen, deretter satte de fast en sensor i hodet hans). De prøvde å sette i gang fødselen søndag morgen med gele, men ingenting skjedde. Mandag morgen protesterte jeg da de ville prøve med gele igjen og det ble forsøkt med drypp istedet da babyens puls ble litt uregelmessig. DA skjedde ting fort, og babyen ble født innen 3 timer. Lykke til, og ikke vær redd for å stille krav f.eks til overvåkning av babyen osv...
78cam Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 efter att vannet gick hos mig tog det 60 timmar før lilla pojken kom till värden.Jag var hemma med rier till och från hela tiden från vannet gick till det blev så ont av rierna att jag kasta upp.då drog vi til sykehuset och fødte 9 timmar senare.Nu är sønnen min 6 dagar gammal och helt nydelig!
SuperMoM <3 Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Så spennende da:) Begynner du å få noe rier nå eller? hehe.. Du får ha lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå