Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har lyst på 1 barn til,men...når må jeg bli gravid for å fortsette på foreldrepengene om det går? og kan jeg jobbe noen måneder før jeg føder og at foreldrepengeutbet, inngår i grunnlaget for 6 av de 10 siste måneder?hmm..dårlig til å ordlegge meg..men hvis noen kan og vil og vet noe om dette..vil blir ferdig med graviditeter og begynne på skole og jobb igjen,så satser på 1 unge til nå før,men hvordan sikre meg økonomisk``?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå