Gå til innhold

hvordan funker dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på 1 barn til,men...når må jeg bli gravid for å fortsette på foreldrepengene om det går? og kan jeg jobbe noen måneder før jeg føder og at foreldrepengeutbet, inngår i grunnlaget for 6 av de 10 siste måneder?hmm..dårlig til å ordlegge meg..men hvis noen kan og vil og vet noe om dette..vil blir ferdig med graviditeter og begynne på skole og jobb igjen,så satser på 1 unge til nå før,men hvordan sikre meg økonomisk``?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...