Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter!

 

Opplyser herved om en liten detalj som trolig er verdt å vite for oss prøvere. Har en god venninne som er lege, og jeg drøftet nettopp med henne hvorfor min el muligens har uteblitt/blitt forskjøvet etc denne måneden. Hun spurte meg om jeg tok ginseng, og ja, i de fem siste dagene (aldri gjort før) har jeg spist ginsengtabletter med hensyn til eksamen om få dager. Hun fortalte meg at dette naurprepatatet ofte har negativ innvirkning på alt fra syklus, til bakteriekultur i magen, til hormoner. Alt dette stemmer på meg. jeg har ventet i fem dager på el (ikke antydning), har hatt skikkelig mye luftproblemer i magen de siste dagene og er sur som en gammel sokk. Alt dette kan selvsagt tilskrives eksamensangst/forberedelser, men en legeuttalelse er en legettalelse;) Venninnen min er i tillegg spesialutdannet på ernæringsfysiologi, derfor hun har kjennskap til hvordan ting man putter inn i munnen virker på kroppen. Noe å ha i mente for "oss" ginsengtyggere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...