Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Så jeg ønsker bare alle dere nykommere her masse lykke til, og til dere som kommer etter veldig snart, vi ses;) Masse lykke til, til dere og så lenge.... Takk til alle som har gidde å svart meg på maset mitt... Nå skal vi inn å lese om fødsel, hører rykter om at det er veldig mye prat om det der... Ååå jeg gleder meg hihi 2 Trimester har vært en veldig lang reise, syntes da jeg... Men spennende, og krevende;) Vi satser på at tiden går fortere på 3 trimester......... Klem fra meg!!
Herkules Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hei og lykke til på 3. tri. Tiltider mer om leie gravide og fødsler og fødselshistorier. Leeenge til jeg kommer etter. Gled deg til augustbaby de er spesielt nydelige.... Deilige gutten min blir 2 år i august, en utålmodig krabat som fort kunne blitt septemberstjerne, men holdt på å bli julibaby. Denne gangen får jeg oktober- november krabat. Regner med at det er en like nydelig krabat som den jeg har....
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Ååå jeg gleder meg så utrolig mye, belive me!! August er en fin mnd.... Men får nå se hva som skjer her da.. Han kan kommer før!! Jeg vil tro du får en like nydelig krabat i oktober.... Det er en fin mnd å få på det og da;) Hvor mange uker er du, siden du kommer lenge etter? Ses kanskje på 3 trimester føre jeg forlater der og da? hihi Masse lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå