Cybele Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Hei! Er i tredje ordentlige syklus etter pilleslutt. Etter pilleslutt i begynnelsen av mars har jeg vært heldig å ha skikkelige el-symptomer, og har vært glad for det mht prøving. Denne måneden er det imidlertid første ordentlige pp. De to forhendværende syklusene har vært en utforskning av kropp og el, etc. Men! Nå er det flere ganger siden jeg skulle hatt el-slim og el-symptomer, og de er ikke tegn. Og vi som er dødsklare for å hoppe i høyet å lage baby! Har hatt helt klokkeklare sykluser på 31 dager meg el dag 17. Nå er dag 19 og slimet har enda ikke begynt! De to tidligere syklusene satte slimet i gang dag fjorten. Jeg er jo rimelig grønn på dette, men er det vanlig for kvinner som normalt produserer el-slim og får stikking i eggstokken(e), å plutselig ikke ha symptomer en måned. Jeg har vært så tett jeg hverken har el-testet eller tempet, fordi jeg som sagt har hatt så klare kroppslige indikasjoner på el tisligere. Tenkte å el-teste den dagen slimet begynte. Men akk. Kan el være forbi? Eller er den utsatt? Skal ha eksamen om få dager, det kan muligens spille en rolle? Takker for svar:)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Slapp av og stress ned Hehe... Kroppen kan oppføre seg forskjellig fra syklus til syklus. Jeg har stort sett ingen like symptomer rundt el fra gang til gang. Så dersom du pleier ha helt regelmessige sykluser, er det vel strengt tatt ikke nødvendig å el-teste. Og hvem vet, det kan jo hende el er blitt litt forskjøvet i forhold til at du skal ha eksamen og kanskje er litt småstresset i forhold til den. Men ha sex regelmessig rundt den tiden du forventer eggløsning, så blir det nok en ordning på det Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå