Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Satt inn hormonspiral for et par mnd siden, fikk vanlig mens etter ca tre uker, og har nå blødd daglig i over fem uker, uten stopp... Riktignok ikke mye hver dag, mengden varierer litt, men det gir seg jo aaaldri:( Vet at småblødninger er en vanlig bivirkning, i hvert fall de første mnd, men skal man virkelig småblø hver dag??? Alle erfaringer mottas med takk, trenger å vite at dette snart gir seg;)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Ja, vanlig med spotting de første 6 mnd. Fikk mye vanncyster på eggstokkene av hormonspiral og syns derfor sex ofte var litt vondt. Ellers funket den fint.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Legen sa til meg at det var normalt ha spotting i 6-8mnd. Noen takla det, men andre måtte bare ta den ut. Har selv bare hatt den i 2mnd, har hatt LITE blødning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå