Gå til innhold

Hvor mange kalorier koster det å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...blinke når man er ute å kjører!?!

Jeg kjenner at jeg blir så utrolig provoser av folk som aldri bruker blinklyset. Er det så forferdelig vanskelig eller? Hvorfor tror folk at det finnes blinklys på biler egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann sier han sparer på strømmen =0( blæ =0( mannfolk. Men klage hvordan alle andre kjører JA det gjør han =0(. Jeg har ikke lappen så jeg burde holde munn men klarer ikke =0(

Skrevet

Jeg har begynnt å gi gubben mærrabitt hver gang han glemmer å bruke blinklyset, og da ble det snarlig bedring altså :)

Skrevet

Om jeg hadde visst hva det var skal jeg også gjøre det med min hi hi =0). MANNFOLK hi hi.

Skrevet

Ta godt tak på innsiden av låret hans, så langt opp på låret du kommer og klem til. Men med en hånd. Det gjør satans vondt! :)

Skrevet

typen min irriterer seg alltid like mye over de som ikke blinker.. hadde folk giddet å blinke der de skulle i rundkjøringen hadde det faktsk blitt litt mer flyt for da kunne folk kjørt tidligerer ut i rundkjøringen.. i steden for må d evente til bilden kjører inn der den skulle å da ser du den ikke skulle forbi men da er det kansje kommet nye biler som kjører forbi.. jæveli irriterenes

Skrevet

Skal huske på det neste gang. Skal ut på tur i morgen så da er det vel ikke lenge til jeg får prøvd det ut =0) takk for tipset.

Skrevet

Kan lønne seg å si fra om "reglene" på forhånd da, ellers er det fare for at han kjører ut :)

Skrevet

Hahaha da skylder jeg på deg =0)

Gjest irismor
Skrevet

Hihi vi lærte en audi tt å blinke og ha riktig plassering i rundkjøring.

Samboeren skrelte nesten lakken av hele siden på audi`n ;-)

Skrevet

hehe, nice one... håper det var en tullekommentar fra hans side :P Jeg har ikke god peiling på bil, men så vidt jeg kjenner til lades batteriet opp underveis v.h.a. dynamoen så lenge motoren går, så det er ikke så voldsomt godt argument ;)

Men, uansett, det koster ikke så mye ekstra, men er vel ofte slik at når det ikke gagner deg selv direkte, så gidder man det vel heller ikke. Greit å bruke blinklyset for at andre skal forstå hva du skal, så de ikke kræsjer i deg, men når det er for å "hjelpe" andre, er vel ikke folk like nøye på det tipper jeg.

Skrevet

Jeg sparer på kaloriene og strømmen. Sparer nok kalorier pr dag til å kunne spise en stooooor plate med sjokolade ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...