iznogood Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Vanligvis er jeg som de fleste bergensere helt euforisk når jeg ser solen - men skal det aldri ta slutt med fint vær nå da? Brønnen min er nesten tom -får håpe det holder til en dusj og noe kaffe i morgen tidlig. Gresset, det lille jeg har mellom fjellknattene, er helt brunt og jeg dingler rundt med hagekanne og vanner uteblomster. *sukk*
phantomet Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Stakkars deg...*ler* som allerede i mai i Bergen er redd for at sommeren blir for tørr... *skratter* Det er nok ikke lenge før det kommer en endring..Men minner om at det er spådd den varmeste sommeren på 150 år...noe jeg som gravid ikke er glad for...og det er sikkert ikke bra for brønnen din heller...
iznogood Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Virkelig den varmeste sommeren på 150 år? Uffda.. for både deg og meg! Eneste som er fint er at du kan begå trilleturer rimelig raskt - er ikke sånn at T&T må holde seg innendørs så lenge :-) Nå flytter jeg vann fra den ene brønnen til den andre - så snart kan jeg vanne bed og bo i dusjen igjen. Her på gårdsbruket har vi to brønner - den ene har tilhørt fjøset (hovedfjøset som ikke finnes lenger) og den andre er liten. Sånne problemer har vi skjelden i Bergen! :-)
Maud Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Stakkars deg, er det virkelig for mye sol??! Det skjønner jeg at er en uvant og ekkel hindring å møte på der borte i byen mellom de sju fjell. Jeg kan forstå at tomme brønner kan være en utfordring da, så jeg unner deg en liten lokal skur som fyller brønnen din :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå