Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Når har de den siste duppen på dagen? Gutten min sliter slik med å finne søvnen selv på kvelden. Lurer på om jeg skal prøve å droppe duppen på ettermiddagen. Men da blir det jo mange timer sammenhengende uten søvn. Er jo ikke noe særlig om han blir overtrøtt heller.............Noen med gode råd?
Anne-B. Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Når står han opp og har formiddagsluren sin da? Mi på snart 9 mnd har to lurer, en som varer fra ca halv ni til ti, og en fra tolv til halv to. Sånn ca, spørs litt på hvor trøtt hun er og når hun har våkna om morran. etter andre luren er hun våken til mellom sju og halv åtte, da hun legges for kvelden. For ei stund sia hadde hun en tredje lur utpå ettermiddagen, og det ble bare tull med sovinga på kvelden da. Nå er hun begynt å legge seg ned om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Han bruker å være våken i max 2 timer før han tar en dupp på ca en halv time. Sover kun korte dupper, max 45 min. Har pleid å ha 3 dupper. Skal prøve uten den siste duppen for å se om det blir bedre. Er i "storform" om kveldene, og umulig å legge.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Gutten min er 5 mnd. Sånn er sovingen hans: Står opp i 8 tiden 1/2 t dupp i 10 tiden 1/2 t dupp i 12 tiden 1/2 - 1 t dupp fra 15-16 tiden Kl 18 er det kveldsstell og legger oss på sengen for mat og kos, over i sin egen seng i 18.30 tiden. Han kjan ikke sove lengre enn til 16 siste duppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå