Gå til innhold

Blir litt irritert på venninna mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er gravid og jeg ble kjempeglad når hun fortalte det selvfølgelig... Siden hun bor så langt unna meg, snakker vi mest på msn. De siste gangene (ganske mange ganger nå), er det jeg som har tatt kontakt, men etter en liten stund må hun gå for hun "skal gjøre ett eller annet". Begynner å bli litt påfallende synes jeg, men..

Hun har snart bursdag, så sendte henne en gave i posten denne uken. Ikke fått noe takk eller noe, ser hun er på msn nå, men hun tar ikke kontakt.

Før hun ble gravid ville hun i hvert fall snakke med meg. Jeg har jo barn selv, så vet hvordan det er å være gravid og usikker. Hun er i tillegg litt deprimert, selv om jeg tror det går bedre nå.

Uff, blir bare litt irritert for at det ikke går ann å si takk for gaven engang.... Blæh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du virker litt anspent, og at du analyserer altfor mye. Selv er jeg veldig lite aktiv på nett og på mobil, liker rett og slett å ikke være så veldig tilgjengelig. Hun trenger jo ikke å være på nett, selv om hun er pålogget.

Skrevet

Men en liten sms med "takk for gaven" må vel kunne gå ann å sende synes jeg....

HI

Skrevet

Er hun som meg, venter hun med å åpne den til bursdagen. Om hun ikke gir en tilbakemelding da, har du kanskje grunn til å bli litt snurt :-)

Mener ikke å være krass, men tror vi jenter blir mye lykkeligere om vi klarer å la være å analysere hvert minste signal.

Skrevet

Spør henne "likte du gaven jeg sendte?", eller "fikk du gaven i posten fra meg?"

Posten kan nemlig være treg.

Hvis hun er deprimert, trenger hun ikke en venninne som er irritert, men forståelsesfull. Hun kan ha problemer du ikke vet om. Noen ganger er vennskap enveiskjørt, når den andre ikke greier...skjønner?

"En ekte venn er en som kjenner sangen i hjertet mitt, og synger den til meg,når jeg har glemt ordene....."

Skrevet

Hvorfor sendte du en gave egentlig? For å få takk?

Skrevet

Stress ned. Ho har sikkert ting å gjer. Kva skulle ha forandra seg egentlig, altså kvifor skulle ho unngå deg no og ikkje tidligare? Nokre ganger er eg veldig tilgjengelig på msn, andre ganger totalt fraværande. Travle tider og rolige tider om ein anna. Kjedelig om folk som ikkje veit kva du bedriver med på dagtid skal bli sur fordi du ikkje kaster deg over msn heile tida. Post kan vera seint ute, så det kan vera ein logisk forklaring. Eller ho har vert litt ubetenksom og gløymt det, kasnkje ho er stressa. Kanskje ho har mykje å gjer? Eller det er typen som er på dataen hennas, men msn logger seg automatisk på. Det er mange mange muligejeter. Synd om du blir så fort irritert på folk. Det er ein sikker måte å støte fra seg venner på

Skrevet

Kanskje hun ikke tar kontakt om du gir råd om graviditet, symptomer, plager, fødsel osv, fordi du snakker for mye om det og slikt? hvis du snakker om det da, ikke vet jeg:)

Er ikke alle som liker å få så mye "råd" osv helt med en gang:)

Men ro ned. kanskje hun bare er opptatt;)

Skrevet

Hei HI!

Skjønner godt at du sitter litt å venter på en takk, jeg.. Og min erfaring tilsier at dette ofte "er noe" om har en følelse av at noe ikke er som det burde.

Skrevet

Jeg synes alltid det er vanskelig å avslutte en msn-samtale. Hvordan "legger man på" liksom? SÅ om man ikke har lyst til å snakke, så kan det være tuuusen grunner til det, uten at det behøver å være deg! :-) Kanskje hun egentlig holder på med noe helt annet, og tar seg en pause for å skravle litt?

Jeg måtte en tid slutte å være pålogget, for ALLE skulle skravle, mens jeg skulle jobbe... Og jeg takler i allefall ikke å skravle med flere samtidig! Grøss...

Og når det gjelder pakken, så er jeg enig med de andre... Vent til bursdagen, ring henne for å gratulere, og dersom hun ikke nevner pakken, så spør om hun har fått den. Sendte en gang blomster til mine foreldre, fra en av butikkene på nettet. Satt hele kvelden og ventet på at de skulle ringe og takke for blomstene. Hadde snakket med de tidligere, men ikke nevnt noe, siden blomstene kunne komme senere, og ville de skulle bli overrasket. Men det drøyde på, så til slutt ringte jeg på igjen. Da hadde de ikke fått noe. Ringte blomsterbutikken, og de hadde heller ikke sendt noe! :-( Deres feil... men selv om de sendte en større bukett dagen etter, så var det jo trist at den ikke kom på dagen...

Men altså, ikke bekymre deg! Kan hende hun ikke er så glad i å skravle på msn, og kan hende hun ikke har fått pakken, eller ikke åpnet den enda.

Skrevet

bor dere et stykke unna hverandre? er jo sdtreik nå, og noe av posten blir sendt med fly.. kanskje den ikke har kommet frem??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...