nissetrollet Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Noe litt annerledes.....noe gøyt eller fint feks. ut på kvelden eller før på dagen for den slag skyld......Alle forslag mottaes med stoooor takk....
nissetrollet Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. mai 2008 Altså jeg mente noe ting jeg kunne finne på for henne...c`,)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 skjer så mye den dagen, at det fineste hadde vel vært om du holdt en tale?? Eksempelvis et lysbildeshow m/musikk fra deres oppvekst sammen...jeg fikk det i mitt bryllup, det var faktisk veldig rørende
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg opplevde noe genialt engang i et bryllup. Brudens søster hadde funnet et bilde av brudeparet som hun hadde forstørret opp. Så hadde hun spikret en ramme og trukket den med noe stoff og "grunnet" den med maling et par ganger. Så klipte hun bildet i 9 deler, og rutet opp rammen i like store deler som bildet var klipt opp i. Disse 9 (eller kanskje det var 12) lappene la hun i hver sin konvolutt og limte under 9 (eller12) forskjellige stoler. De som satt på stolene skulle male sin del av bildet på ramma. (sto på staffeli uti gangen) Så da ble det et portrett av brudeparet, malt av p (eller 12) av gjestene. Kjempemoro var det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå