grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 navnene var pene hver for seg men litt mye av d gode sammen?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Synes ikke dem passet sammen, fine hver for seg men ble litt for like? i mine ører..
HH72 Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Beklager, men synes det var too much. Linnea er fint, men Leandra er grusomt. Og sammen blir det ille. Men lykke til likevel!
Trulte76 Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 hver for seg var de fine, men jeg synes ikke de passet ilag.
godiva med 3 gull Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Kjempefine hver for seg. Hadde gått for Leandra da Linnea er utrolig mye brukt...
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Syns dessverre ikke noe om det, ble litt sånn "smør på flesk". Navnene ble litt for like, men det er to nydelige navn hver for seg =) Vi leker litt med navnene Theo og Mattheo, har ikke helt bestemt oss.. Samboer tuller med at vi kan kalle han Theo Mattheo (han ønsker dobbeltnavn) Selvfølgelig uaktuelt, men syns det ble litt av samme greia =) Men dette er bare min mening da =) Håper dere finner ut av det=)
prebs Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Synes også det ble litt "smør på flesk". Ville tatt bare Linnea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå