Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

navnene var pene hver for seg men litt mye av d gode sammen?

Skrevet

enig med grysom der...

Skrevet

Synes ikke dem passet sammen, fine hver for seg men ble litt for like? i mine ører..

Skrevet

Beklager, men synes det var too much. Linnea er fint, men Leandra er grusomt. Og sammen blir det ille. Men lykke til likevel!

Skrevet

hver for seg var de fine, men jeg synes ikke de passet ilag.

 

Skrevet

Kjempefine hver for seg. Hadde gått for Leandra da Linnea er utrolig mye brukt...

Skrevet

Syns dessverre ikke noe om det, ble litt sånn "smør på flesk". Navnene ble litt for like, men det er to nydelige navn hver for seg =)

 

Vi leker litt med navnene Theo og Mattheo, har ikke helt bestemt oss.. Samboer tuller med at vi kan kalle han Theo Mattheo (han ønsker dobbeltnavn) Selvfølgelig uaktuelt, men syns det ble litt av samme greia =) Men dette er bare min mening da =)

 

Håper dere finner ut av det=)

Skrevet

Synes også det ble litt "smør på flesk". Ville tatt bare Linnea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...