Gå til innhold

Må vel tilbake hit...igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

MA i mars, og nå som jeg trodde at denne gangen går det bra så mister jeg igjen...ikke lett. Var bare 5+2, men likevel...Flere som har mistet flere ganger etter hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, det var utrolig trist å høre... jeg har ikke mistet noen nå, men har prøvd i 1,5 år uten klaff... laaaange sykluser og PCO... var i tillegg plaget med en større cyste som ble fjernet under en kikkhullsoperasjon for en mnd siden, så for første gang på leeeeenge har jeg en normal syklus på 28 dager...

 

lykke til videre, og håper spira klorer seg fast snart og blir der i 9 mnd...

Skrevet

HEI; Mami 78.

Jeg hører egentlig ikke til her inne, men må innom å sjekke ut "kjente". så trist at du mistet igjen. Det er ikke så uvanlig å miste to ganger på rad, det er den tredje gangen som er mer uvanlig. Jeg har selv mistet to ganger det siste året i MA. En ble oppdaget på ul i uke 18, mens den neste ble oppdaget på tidlig ul etter 8 uker. Ble redd noe var galt, så da jeg ble gravid denne gangen, har jeg nesten bare ventet på at det skal gå galt igjen. Men, foreløpig har det gått bra, og jeg er i 15.uke nå. Slapper ikke av enda, men ser at sjansene blir større for hver dag som går at dette skal gå bra.

 

Ønsker deg bare lykke til videre. Neste gang går det bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...