mami78 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 MA i mars, og nå som jeg trodde at denne gangen går det bra så mister jeg igjen...ikke lett. Var bare 5+2, men likevel...Flere som har mistet flere ganger etter hverandre?
2prinsesserogbim Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 uff, det var utrolig trist å høre... jeg har ikke mistet noen nå, men har prøvd i 1,5 år uten klaff... laaaange sykluser og PCO... var i tillegg plaget med en større cyste som ble fjernet under en kikkhullsoperasjon for en mnd siden, så for første gang på leeeeenge har jeg en normal syklus på 28 dager... lykke til videre, og håper spira klorer seg fast snart og blir der i 9 mnd...
har4barn Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 HEI; Mami 78. Jeg hører egentlig ikke til her inne, men må innom å sjekke ut "kjente". så trist at du mistet igjen. Det er ikke så uvanlig å miste to ganger på rad, det er den tredje gangen som er mer uvanlig. Jeg har selv mistet to ganger det siste året i MA. En ble oppdaget på ul i uke 18, mens den neste ble oppdaget på tidlig ul etter 8 uker. Ble redd noe var galt, så da jeg ble gravid denne gangen, har jeg nesten bare ventet på at det skal gå galt igjen. Men, foreløpig har det gått bra, og jeg er i 15.uke nå. Slapper ikke av enda, men ser at sjansene blir større for hver dag som går at dette skal gå bra. Ønsker deg bare lykke til videre. Neste gang går det bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå