Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. :-)

Vi har vært sammen i mange år nå og hatt 10 års-bryllupsdag for ikke lenge sia. Vi kjøpte ringer da vi forlovet oss og brukte de til gifteringer også.

Nå har det seg slik at jeg er ikke den pipspjælken jeg var da vi giftet oss og ringen er blitt for liten til meg. Den ble tatt ut like etter bryllupet da den var for liten i utgangspunktet.

Nå bruker jeg ringen rundt halsen i et kjede. Vi snakker om å kanskje kjøpe nye ringer, helt like men med sten i min. Får litt vondt i magen av sånn, jeg er visst veldig sentimental når det kommer til sånn og vil jo gjerne beholde min gamle ring...

Gullsmeden anbefaler ikke å ta den ut flere ganger da den er gammel og har en sprekk i seg.

Syns dere det er rart å kjøpe nye ringer? Ville dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er vemodig...

Mannen her i huset har mistet sin ring... Så da syns jeg vi like godt kan kjøpe nye begge to...

Men jeg syns og det er vemodig... Er liksom de ringene vi valgte da etter hjertet og lommeboka...

Men hadde andre gjjort det ville jeg ikke syns det var rart...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg ville kjøpt nye, også fortsatt og bruke den gamle rundt halsen. Jeg er sånn som deg jeg også!

Vi forlova oss til nyttår, og jeg valgte en ring som passa litt mer enn akkurat, veldig smart siden jeg har gått ned 15 kg siden den gang.. og vi har litt mye tekst inni... såh, det blir vel alternativet her også, etterhvert.

Skrevet

jeg ville kjøpt ny og beholdt den gamle rundt halsen :-)

Skrevet

Min mann mistet forlovelse ringen da han tok den av for å hugge trær på hytta.Vi køpte nye ringer da med diamant i min som trøst haha

Skrevet

Takk for svar dere! Ble litt lettet når jeg ikke var helt alene om å føle meg sånn. :-) Vemodig ja, det er det som er meg. :-)

Vi kjøpte også ringer på hans lønn, jeg var skoleelev og han lærling. Husker så inderlig godt da vi plukket dem ut og alt.

Ble kjempeglad da jeg så Mestergull fører de ringene ennå og vi tenkte litt på å støpe om de vi har, men da vil jeg heller beholde min gamle.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...