Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om halvannen time er det ett år siden fødselen startet. Jeg ER så sentimental! Sitter her og sipper. Hadde ikke trodd jeg skulle komme til og reagere på denne måten. Sitter og ser på bilder, herregud, hun var så liten. Hvordan kan det ha gått et helt år allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, denne var muligens litt for skravleaktig for dere, jaja, dere får bare tåle den.

Skrevet

Jeg tåler den;)

Det går så sinnsykt fort. Det er bare 20 dager til tassen min blir 1 år. Herre jesus. Fatter ikke hvor det blir av tiden.

Gratulerer på forskudd med 1-års dagen til jenta di!

Skrevet

Gratulerer med dagen skrållan:) Tiden har gått så utrolig fort. Jeg synes det er litt trist at dere skal flytte fra oss jeg, det har vært veldig koselig å bli kjent med dere!

(Jeg reagerte forresten på samme måte på 17.mai, stod og sippa under barnetoget og sa hele tiden til vesle sambo ting som "ååååh, husker du når vi så barnetoget utafor sykehuset" og "ååååhhhh, i fjor henta du 17.mai isen opp på rommet til meg" og slike ting hver gang vi gjorde eller spiste noe 17.mai-ish. )

(hehe, snakk om høy skravlefaktor ja...)

Skrevet

Det er 34 minutt siden hun ble født nå (i fjor) Jeg syns nesten jeg kunne kjenne riene her i sta:p

Skrevet

Åååhh, koz og klemz sendes fra Syyyden. Tenner kozelyz i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...