Monajenten Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Nei:-O Jeg venter fortsatt, jeg:-s De skulle jo begynne å se på søknadene i forrige uke da, får håpe de er litt trege. Har ikke gitt opp håpet. Syns i grunnen det er litt rart om jeg ikke blir innkalt til intervju, for jeg har relevant utdanning, og fikk veldig god hjelp med søknaden. Men men, jeg krysser fortsatt fingrene:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Er vel lov å ta kontakt med dem dersom du ikke hører noe innen utgangen av uka som kommer? Jeg krysser også fingrene for deg! ...eller altså nå juger jeg. Har så mye vann i kroppen at det får jeg faktisk ikke til, uten å måtte hjelpe til med en hånd. I hvert fall: Jeg har troen på deg, du har jo i hvert fall pågangsmot og lærevilje nok i massevis!!!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Frekk som jeg er blander jeg meg inn i tråden deres! Sydame var det jeg tenke på Sessa!!! Du er jo så fingernem! Krever kanskje "skredderlappen"? Hva vet jeg.....
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Hehe, har sydd en julestrømpe og et sett gardiner så jeg tror ikke jeg egner meg helt til det, Mersa, men takk!!! Tenkte at Linus skulle bli en sånn baby som bare ligger i ro så da kan jeg lære meg å sy i mellom tiden! Men blir nok ikke sydame med det første. Har ikke nok tro på meg selv til det! (Er en grunn til at jeg ikke jobber som det jeg er utdannet til...)
Monajenten Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Sessa, er du også utdannet "sydame" ?? :-D Så koselig at du har troen på meg og "krysser" for meg;-) Har SÅÅÅÅ lyst på jobben *sukk*
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2008 Nei, grafisk designer... ett-årig fra Idefagskolen i Tønsberg. Seff, har jeg troen på deg. Ble helt imponert over hvor keen du var på å få på plass kunnskapen om adobe programmene!
Monajenten Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Hihi, så artig:-) Jeg syns at programmet er knallgøy, og jeg har tenkt å lære med mer om det uansett om jeg får jobben eller ikke:-) Tror det kan være praktisk å kunne!! I tillegg så har egentlig det at jeg fant den jobben, åpnet opp en ny retning for meg. Har slitt litt med å finne ut av hva jeg skal søke på, og har egentlig aldri tenkt den retningen. Så NOE positivt blir det uansett, men JA TAKK TIL JOBBEN:-D ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå