Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 hva synes dere om at man går ut på byen når man er gravid?verken drikker eller røyker når jeg drar ut...... er 7 måneder på vei nå,men drar ut en liten tur nå å da når jeg er i fin form
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 selvsakt kan du dra ut! det er da lov og leve selv med mage. når jeg var ute med min mage danset babyen masse.. haha. men jeg syns han ble litt vilter der inne og holdt meg mest på steder der det ikke var så høy musikk.... hehe men det går så fint! og folk er stort sett bare hygglelige
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 synes folk bare ser så stygt på meg..menmen..er niiitrist å bare sitte hjemme i helgene når alt av kjentfolk drar ut så...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 hehe... kanskje det har noe med at jeg kjente omtrent samtlige som går ut på det stedet... hehe... men men... jeg syns du skal drite i dem og ha det gøy!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Klart du kan dra ut, dro selv ut en del når jeg gikk gravid og folk var veldig trivelige, fikk alkoholfrie drinker på huset osv, kjempekos;) Om noen ser stygt på deg så smil til dem så skal du se de slutter:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Gå nå ut! Må vel ikke sitte inne å gomse potetgull og se på dårlig lørdagsunderholdning fordi man er garvid?? Selv var jeg i super form da jeg var preggis, kosa meg ute med venner....var på byen, dansa og tok meg en farris e.l Kos deg du!!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 hvorfor ikke? livet slutter ikke selv om man er gravid vettu:)) så ut å nyt utelivet du:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå