UpsyDaisy Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Gutten min på 3 mnd. bæsjer en gang om dagen og da kommer det VELDIG mye på en gang Det resulterer alltid i bæsj opp etter ryggen og ut på lårene. Er så lei av å vaske klær og +++. Bruker Pampers nr 2. Noen som har erfaring med en bleie som holder bedre?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Snuppa er straks 4 mnd og vi bruker str 4. Men de lekker endel, så jeg har kjøpt str 5 idag. Spent og se om det hjelper. Prøvd både pampers og libero. Eneste som enda ikke har lekket hos oss er First Price. Så de brukes på natta.
Allegra -med gullspira- Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 str nr to på en 3mnd gammel gutt? Er han veldig liten eller? Vask blir det jo uansett med disse småtrolla:) Bruker libero nr 3 på min gutt på 3 mnd.. han veier litt over sju kg så snart går vi over på firern.. syns de lekker midre når de er store nok iallefall. Men uhell blir det uansett... fikk med en pampers nr3 fra ei venninne for å prøve og det første som skjedde var bæsj oppover hele ryggen...så her er vi libero-fans!
heldigec Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Ikke følg vektanvisningene på bleiene, men kjøp alltid en størrelse større - er mitt tips :-)
UpsyDaisy Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Prøvde nr 3 en periode, men synes den virket for stor igjen. Jeg har ikke noen liten gutt så det er sikkert bare jeg som ikke vet hvordan bleien skal sitte Får over på større bleier først da tydeligvis..
singo Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 bruker str 5 pampers på gutten min som er fra 10-16 kg,selvom han veier 7500
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Vi har ei jente på snart 5 mnd, og hun bæsjer også en gang om dagen, men lekker nesten aldri bæsj. Kun hvis den er VELDIG flytende blir det bæsj oppetter ryggen, men det har bare skjedd to ganger. Bruker pampers dry fit, 7-18 kg (tror det er nr. 4)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå